تغییرات عجیب کی‌روش نسبت به قبل

کارلوس کی روش از روزی که هدایت تیم ملی را برعهده گرفته رفتارهایی انجام داده که برای ما عجیب است.
تغییرات عجیب کی‌روش نسبت به قبل
کد خبر : ۵۷۸۴

سه ماه مانده به آغاز جام جهانی یکدفعه کی روش جانشین اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی شد. اتفاقی که قابل پیش بینی بود اما بسیاری این جابجایی را اجحاف در حق مربی کروات می دانستند. مردی که ایران را از جهنم منامه و مرحله مقدماتی جام جهانی نجات داد و با او یکی از راحت ترین صعودها به جام جهانی را تجربه کردیم.

اسکوچیچ رفت تا کی روش دوباره برگردد. او برگشت و همه از نگرانی هایشان از حضور دوباره او در فوتبال ایران می گفتند. حق هم داشتند. تجربه های این چند سال نشان می داد که کی روش برای تیم ملی با همه می جنگند. حتی با خودی.

کی روش در ۸ سالی که سرمربی تیم ملی با مربیانی چون قلعه نویی، برانکو، مانوئل ژوزه و ... درگیر شده بود. او حتی سر ماجرای لباس تیم ملی با آل اشپورت و حتی جیووا درگیر و بلوایی ایجاد کرده بود.

اما بازگشت کی روش به ایران پس از ۴ سال، با اتفاقات عجیبی همراه بود. دیگر از آن پیرمرد بداخلاق و تندخو خبری نبود و حتی با تک تک دشمنانش آشتی کرد.

کی روش، مهدی رحمتی را به تمرین تیم ملی دعوت کرد و عکس های منتشر شده از آن تمرین نشان می داد چقدر دلشان برای یکدیگر تنگ شده است. کارلوس حتی با سیدجلال حسینی هم تماس گرفت و از او خواست به جمع ملی پوشان بیاید و به نوعی از او بابت اتفاقات پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ دلجویی کرد.

از همه عجیب تر اینکه کی روش امروز در مصاحبه اش اعلام کرد که لباس تیم ملی مورد تایید او است. لباسی که توسط یک برند ایرانی تولید شده و همه ما یادمان می آید او چقدر تلاش کرد تا تیم ملی در جام جهانی روسیه برند آدیداس بپوشد. کی روش همانی بود که برند ایرانی نمی پوشید و سر این لباس حسابی جنگید ولی حالا ...

 

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر