فتح الله زاده پیشنهاد ساپینتو را رد کرد

با توجه به مشکلات انتقال پول از کشور، ساپینتو سرمربی استقلال به مسئولان این باشگاه پیشنهاد داد که مبلغ مورد نظر را در تهران دریافت کند و همین مبلغ را در پرتغال به حساب سانتاکلارا واریز کند، پیشنهادی که با هدف حل مشکل آبی ها از جانب مربی پرتغالی مطرح شد اما مورد پذیرش قرار نگرفت.
فتح الله زاده پیشنهاد ساپینتو را رد کرد
کد خبر : ۵۸۸۵

سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال مایل بود برای حل مشکل پرداخت طلب سانتاکلارا با مسئولین این باشگاه همکاری کند اما پیشنهاد ساپینتو مورد پذیرش استقلالی‌ها قرار نگرفت.

علی فتح‌الله‌زاده که حدود یک ماه است مدیریت باشگاه استقلال را پذیرفته دو هفته برای پرداخت طلب سانتاکلارا فرصت داشت تا یکی از ارزشمندترین بازیکنان استقلال را حفظ کند.​

در همین مدت با توجه به مشکلات انتقال پول از کشور، ساپینتو سرمربی استقلال به مسئولان این باشگاه پیشنهاد داد که مبلغ مورد نظر را در تهران دریافت کند و همین مبلغ را در پرتغال به حساب سانتاکلارا واریز کند، پیشنهادی که با هدف حل مشکل آبی ها از جانب مربی پرتغالی مطرح شد اما مورد پذیرش قرار نگرفت.

حالا شنیده می‌شود در نهایت مسئولین باشگاه استقلال نتوانسته‌اند طلب طرف پرتغالی را پرداخت کنند و حتی سانتاکلارا از طرف ایرانی درخواست کرده محبی را به این باشگاه بازگرداند!

 

مجله زندگی
ارسال نظر