رونالدو به رم می‌رود ؟

پس از خراب کردن پل های پشت سر با منچستریونایتد توسط رونالدو، برخی گزارش ها از احیای ایده اتحاد دوباره رونالدو و مورینیو، این بار در رم خبر می دهند.
رونالدو به رم می‌رود ؟
کد خبر : ۶۱۳۳

 رونالدو با مصاحبه ای جنجالی به مدیریت باشگاه منچستریونایتد، مربی و هم تیمی هایش تاخت و گفت احساس می کند در منچستریونایتد به او خیانت شده است. پس از آن باشگاه منچستریونایتد بیانیه ای صادر کرد و گفت که پس از انتشار کامل مصاحبه نسبت به آن واکنش نشان خواهد داد.

باشگاه های بسیار کمی در دنیا هستند که توان پرداخت دستمزد رونالدو را دارند، حتی اگر این بازیکن در نقل و انتقالات ژانویه بازیکن آزاد شود. بازگشت به یوونتوس غیرمحتمل است، در حالی که ممکن است پاری سن ژرمن به دنبال ساختن تیمی رویایی با مسی و رونالدو باشد. محتمل ترین گزینه به نظر آمریکا و MLS است، اما یک جایگزین جذاب هم در رسانه ها مطرح شده است.

به گزارش لارپوبلیکا و BetFair رم به صورت جدی به بازگرداندن کریستیانو رونالدو به ایتالیا، زیر نظر سرمربی سابقش ژوزه مورینیو فکر می کند. این ایده در تابستان هم مطرح شده بود اما به دلیل عدم دست یابی رم به لیگ قهرمانان اروپا به حالت تعلیق درآمده بود. حالا که میانه رونالدو و منچستریونایتد به نظر کاملا شکرآب شده است، رم می تواند به رقابت برای جذب رونالدو بازگردد. در حالی که تامی آبراهام هم فرم خوب خود را از دست داده است.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر