کی روش به شیطنت انگلیسی ها پاسخ داد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نسبت به شیطنت رسانه انگلیسی پاسخی هوشمندانه داد.
کی روش به شیطنت انگلیسی ها پاسخ داد
کد خبر : ۶۱۹۴

کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با رسانه انگلیسی و در پاسخ به سوالی شیطنت آمیز مبنی بر اینکه آیا بازیکنان تیم ملی ایران اجازه دارند علیه قوانین کشور عمل کنند، گفت: این دقیقا مثل کشور شما انگلیس است. شما هم به دنبال روحیه جمعی فوتبال هستید و به قواعد و قانون فیفا احترام می‌گذارید. شما هم نظریات خودتان را در فوتبال به معرض نمایش گذاشتید. هر کسی این حق را دارد که نظرات خودش را بیان کند.

وی ادامه داد: شما سابقا پیش از آغاز مسابقات زانو می‌زدید. برخی با آن موافق بودند و برخی دیگر موافق نبودند. ایران هم دقیقا همین موضوع است.

کی‌روش گفت: البته چنین موضوعاتی اصلا در تیم ملی مطرح نیست زیرا بازیکنان چیز دیگری در ذهن دارند. بازیکنان می‌خواهند بجنگند و رویاپردازی کنند که در مرحله دوم جای گیرند. آنها بازیکنانی فروتن هستند. آنها یک چیز را خوب می‌دانند که اگر بتوانند این کار را انجام دهند، نه تنها بخشی از تاریخ فوتبال نخواهند شد بلکه تاریخ فوتبال را خواهند ساخت.

وی ادامه داد: ایران 6 بار در جام جهانی حضور داشته و تاکنون به مرحله بعدی نرسیده است. بنابراین بازیکنان نمی‌خواهند بخشی از تاریخ فوتبال باشند، آنها می‌خواهند تاریخ‌ را بسازند.

 

مجله زندگی
ارسال نظر