سردار با بازیکن پرسپولیسی آشتی کرد

پس از حواشی و کنایه های سردار آزمون و مرتضی پورعلی گنجی در دروان اسکوچیچ، این بازیکنان با انتشار استوری هایی روی شایعه قهرشان خط بطلان کشیدند.
سردار با بازیکن پرسپولیسی آشتی کرد
کد خبر : ۶۲۷۶
پس از حواشی و دو دستگی که در دوران حضور اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال اتفاق افتاد، سردار آزمون گفتگویی انجام داده بود که شک و گمان های زیادی مبنی بر کنایه او به مرتضی پورعلی گنجی و رامین رضاییان ایجاد شد و خیلی ها معتقد بودند که بین این بازیکنان شکرآب است.

 

سردار آزمون در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص یکی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «بازیکنی که دو مربی اخیر تیم ملی تو را دعوت نکرده‌اند و فقط زمان کارلوس کی‌روش بازی می‌کرد، فکر می‌کند از لحاظ فنی از همه بهتر است. باید با خودت روراست باشی و با خودت کنار بیایی که افت کردی. از همه جا بیرونت می‌کنند. باعث افتخار من است که برای تیم ملی بجنگیم. در دوره کی‌روش که برای جام جهانی برزیل خط خوردم گفتم حق من نبود بروم. ۱۸-۱۷ سالم بود و بد بازی کردم. با گریه آن مصاحبه را کردم. گفتم باید تلاش کنم. نمی‌گویم مثل من باشید اما با خودتان روراست باشید و ادا بازی درنیاورید. اینکه پست اینستاگرامی از بدن خود بگذارید به درد نمی خورد. اگر مرد هستید خودتان را نشان بدهید و به تیم ملی کمک کنید. هر سرمربی باشد در جام جهانی وظیفه دارم برای تیم ملی بازی کنم.»

بیشتر رسانه‌ها مخاطب این گفته‌های آزمون را رامین رضاییان داستند و همین موضوع باعث شد تا این مدافع نیز جواب آزمون را با انتشار یک استوری بدهد. او در این استوری فیلم دویدن خود را در دوحه قطر به اشتراک گذاشته بود و در آن نوشت: «هر سخنی جایی دارد و هر نکته مکانی.»

آشتی سردار آزمون با این پرسپولیسی

 

 

حالا سردار آزمون تصویری از مادرش کنار مرتضی پورعلی‌گنجی و مادر او در اینستاگرام منتشر کرده است تا مشخص شود رابطه این دو ملی‌پوش خوب است.

 

مجله زندگی
ارسال نظر