بازگشت علی کریمی به پرسپولیس رویا یا واقعیت ؟

ستاره فوتبال کشورمان اعتقاد داشت اگر اتفاقاتی رخ دهد و شرایط هموار شود از بازگشت به پرسپولیس استقبال می‌کنم.
بازگشت علی کریمی به پرسپولیس رویا یا واقعیت ؟
کد خبر : ۶۴۳۹

در فصل نهم رقابت‌های لیگ برتر علی کریمی مهاجم تیم استیل آذین بود اما صحبت‌های زیادی شده بود تا این ستاره فوتبال کشورمان دوباره به پرسپولیس برگردد. مالک باشگاه استیل آذین گفته بود کریمی اگر بخواهد میتواند به پرسپولیس برگردد گرچه به نظر می‌رسید این اتفاق در صورتی می‌افتاد که خود حسین هدایتی مالک این باشگاه که به عابر بانک فوتبال ایران شهرت داشت دوباره در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشد.

علی کریمی در همین خصوص در یک مصاحبه ای اعلام کرد: من کارم را با آرامش انجام میدهم و مشکلی در استیل‌آذین ندارم. شاید برخی اختلاف سلیقه وجود داشته باشد اما تا به حال از دستورات حمید استیلی سرمربی تیم سرپیچی نکردم و همواره برای تیمی که با آن قرارداد دارم، با تعصب و تعهد بازی می‌کنم.

جادوگر فوتبال کشورمان در ادامه درباره صحبت‌های مبنی بر احتمال بازگشت به پرسپولیس خاطرنشان کرد: زمانی که از لیگ قطر جدا شدم به خاطر پرسپولیس به ایران بازگشتم زیرا این تیم را واقعاً دوست دارم. خودم را مدیون این تیم و هوادارانش می‌دانم. اگر میخواستم دنبال پول باشم می‌توانستم به سایر کشورها بروم. اما با این حال قبل از شروع مسابقات مشکلاتی پیش آمد که ناچار شدم از پرسپولیس جدا شوم. با این وجود اگر در آینده اتفاقی بیفتد که هم مسئولان باشگاه پرسپولیس و استیل‌آذین راضی باشند و راه برای حضور دوباره من در پرسپولیس هموار شود از آن استقبال می‌کنم. من هرچی دارم از هواداران خونگرم پرسپولیس است و خود را مدیون آنها می‌دانم.

مسابقه جادوگر فوتبال کشورمان در تاریخ ۱۳ مهر سال ۱۳۸۸ در خبر ورزشی را مشاهده می‌کنید:

جادوگر به پرسپولیس برمی گردد؟


 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر