بازی نفس گیر در انتظار کریستیانو رونالدو

پس از نمایش ضعیف لیونل مسی و یارانش در بازی مقابل عربستان، حالا نوبت کریستیانو رونالدو رسیده است تا توانایی‌های خود و تیمش را در این جام جهانی عرضه کند.
بازی نفس گیر در انتظار کریستیانو رونالدو
کد خبر : ۶۹۶۱

غنا و پرتغال تنها یک بار و آن هم در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مقابل هم بازی کرده‌اند که آن بازی با برتری ۲ بر یک پرتغال به پایان رسیده است.

غنا آخرین تیم آفریقایی است که در این جام به میدان می‌رود. پیش از ستارگان سیاه، به غیر از بازی کامرون و سوئیس که تا لحظه نوشتن این گزارش، بازی‌شان شروع نشده است، ۳ تیم دیگر آفریقایی ۲ تساوی و یک شکست را در کارنامه این قاره در قطر ثبت کرده‌اند.

در سوی دیگر میدان، پرتغال و ستارگانش قصد دارند در این جام جهانی دست به یک طلسم‌شکنی بزنند و پس از ۱۶ سال بار دیگر به جمع ۴ تیم نهایی جام بروند. کاری که اگرچه بعید به نظر می‌رسد، اما برای قهرمان یورو ۲۰۱۶ می‌تواند یک هدف ایده‌آل در آخرین جام جهانی CR۷ محسوب شود؛ ابرستاره‌ای که دو روز پیش از منچستریونایتد جدا شد تا پس از ترک قطر سراغ تیم جدیدش که هنوز مشخص نشده است، برود.

بازی دو تیم راس ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ۹۷۴ دوحه با قضاوت اسماعیل الفتح داور مراکشی‌تبار آمریکا آغاز خواهد شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر