همسر لوکادیا جواب عصبانیت پرسپولیسی‌ها را داد !

بدنبال جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا بازیکن فوتبال هلند و فسخ قرارداد این او، هواداران پرسپولیس بسیار ناراحت و عصبانی شدند.
همسر لوکادیا جواب عصبانیت پرسپولیسی‌ها را داد !
کد خبر : ۹۴۸۳

همانطور که پیشبینی می‌شد لوکادیا دیگر به ایران بازنخواهد گشت و قراردادش را با پرسپولیس به صورت یکطرفه فسخ کرد. مهاجم هلندی که بهترین گلزن پرسپولیس محسوب می‌شود به بهانه مشکلات شخصی و خانوادگی قبل از دربی ایران را ترک کرد و حالا هم با ارسال نامه‌ای قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد.

بعد از این اتفاق هواداران پرسپولیس که بسیار ناراحت و عصبانی بودند با هجوم به صفحه شخصی همسر لوکادیا، به انتقاد از او و یورگن پرداختند و گویا این انتقاد‌ها همراه با توهین هم بوده است. همین موضوع باعث شده تا همسر مهاجم حالا دیگر سابق پرسپولیس واکنش نشان دهد.

او در واکنش به انتقاد تند پرسپولیسی‌ها و توهین‌هایی که به او و فرزندانش شد در یک استوری نوشت: خیلی از پیام‌ها را نمی‌توانم بخوانم، چون به زبان فارسی نوشته شده، ولی حجم پیام‌هایی که برای من ارسال کردید بسیار زیاد و صفحه ام در حال منفجر شدن است. من هم در مورد اتفاقات شنیده ام و خوانده ام. در این مورد نمی‌توانم کاری انجام دهم. ناراحتی شما را درک می‌کنم، ولی توهین به خودم و فرزندانم را هرگز. لطفا به حریم خصوصی ما احترام بگذارید.

این پیام از سوی همسر لوکادیا که قبلا شایعه اختلاف این دو هم شنیده می‌شد، نشان می‌دهد دلیل جدایی این بازیکن مربوط به همسرش نیست و موضوع چیز دیگری است.

hamsar looka

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فرارو
مجله زندگی
ارسال نظر