فرهاد مجیدی بعد از باخت تیمش در لیگ امارات ؛ مستحق شکست نبودیم !

سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا بعد از باخت در هفته دوازدهم لیگ امارات، گفت: نتیجه بازی با خورفکان یک دروغ بزرگ بود!
فرهاد مجیدی بعد از باخت تیمش در لیگ امارات ؛ مستحق شکست نبودیم !
کد خبر : ۹۷۱۶

تیم فوتبال اتحاد کلبا روز گذشته در چارچوب هفته دوازدهم لیگ ادنوک امارات به مصاف خورفکان رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد.

اتحاد با هدایت فرهاد مجیدی در دقیقه ۷۳ با گلزنی «احمد عامر» از خورفکان پیش افتاد و سرمربی ایرانی امیدوار بود تیمش بعد از دو باخت متوالی، از این شرایط خارج بشود اما همه چیز در دقیقه ۹۰ و وقت‌های اضافه تغییر کرد.

خورفکان ابتدا در دقیقه ۹۰ توسط مهدی عبید گل تساوی را زد و سپس در دقیقه ۱۲+۹۰ با گلزنی «فیلیپه مورته» در نهایت برنده از زمین خارج شد تا تیم مجیدی در بحران باخت باقی بماند.

فرهاد مجیدی که بعد از گل تیمش در این بازی شادی عجیبی انجام داده بود، در نشست خبری بعد از این مسابقه، گفت: «مستحق باخت نبودیم. به جز ۱۰ دقیقه آخر، کل بازی دست ما بود. تیمی که تا دقیقه ۸۸ پیروز است و بعد ۲ بر ۱ می بازد، فقط یک دلیل دارد. تیم مقابل در ۱۰ دقیقه آخر پرتلاش بود و نتیجه را به دست آورد. بازهم می گویم اصلاً مستحق شکست نبودیم.»

سرمربی تیم اتحاد کلبا تاکید کرد: «لازم بود که در دقایق آخر برای حفظ نتیجه تمرکز داشته باشیم. چند بازیکن ما هم مصدوم شدند و مجبور به تعویض شدیم که این به ضرر ما شد. به تیم خورفکان و سرمربی اش تبریک می گویم ولی از نظر من نتیجه بازی یک دروغ بزرگ بود.»

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر