اجرایی شدن طرح رتبه‌بندی معلمان پس از رفع ایرادات تا دو روز دیگر

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: نیاز هست در طی دو روز آینده ایرادات رتبه بندی معلمان رفع و وارد فاز اجرایی شود.
اجرایی شدن طرح رتبه‌بندی معلمان پس از رفع ایرادات تا دو روز دیگر
کد خبر : ۱۲۸۷

حجت الله الماسی در آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز به احیای مسابقات ورزشی فرهنگیان پس از ۱۳ سال در کشور اشاره کرد و گفت: این مسابقات با استقبال بسیار خوب فرهنگیان در سراسر کشور مواجه شده، به صورتی که در سه سطح منطقه، استان و کشور، ۱۴۰ هزار فرهنگی خواهر و برادر در ۴ رشته ورزشی در این رقابت‌ها شرکت کرده اند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش به راه یابی دو هزار و سیصد تن از فرهنگیان به مرحله کشوری این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: این مسابقات در سه استان اصفهان، خراسان رضوی و فارس برگزار شد.

او گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا که موجب کاهش نشاط و شادابی در بین دانش آموزان و فرهنگیان شد، پیش بینی ما این است که این برنامه زمینه افزایش نشاط و انگیزه در بین همکاران فرهنگی را فراهم نماید و امید است این اقدام در تربیت چند ساحته دانش آموزان نقش موثری داشته باشد.

مدیر کل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلم محور و رکن تربیت است و معلمی می‌تواند رکن تحول باشد که خود چند ساحتی تربیت شده و چند مهارتی باشد.

الماسی یگی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش را اجرای طرح شهید هادی، با هدف ایجاد محیطی برای فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و معنوی و برگزاری مسابقات مختلف با حضور همه فرهنگیان کشور عنوان کرد.

او به ابلاغ آیین نامه رتبه بندی در تیر ماه گذشته به وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: بر همین اساس آموزش و پرورش مکلف است تا با استقرار یک سامانه، کار رتبه بندی را آغاز کند و برای اجرای آن هم اکنون شیوه نامه‌ای تدوین و دراختیار مرکز فناوری قرار گرفته که با توجه به برخی ایرادات کمیسیون قوانین مجلس به این شیوه نامه و لزوم رفع آن در مدت ده روز آینده، پس از رفع ایرادات اجرای رتبه بندی آغاز خواهد شد.

 

 

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر