مصوبه دولت درباره افزایش حقوق بازنشستگان هنوز ابلاغ نشده/گلایه‌ها پابرجاست!

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در تذکر آیین نامه ای خطاب به قالیباف گفت: چندین ماه از آغاز سال می‌گذرد اما هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تعیین نشده است.
مصوبه دولت درباره افزایش حقوق بازنشستگان هنوز ابلاغ نشده/گلایه‌ها پابرجاست!
کد خبر : ۱۴۱۴

محمد تقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ مرداد) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی تاکید کرد: لازم است دولت هر چه سریع‌تر مصوبه جدیدی درباره میزان افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب برساند و تقاضای بنده از رئیس مجلس شورای اسلامی آن است که از دولت بخواهد هر چه سریع‌تر این موضوع را مشخص کند.

نقدعلی در ادامه متذکر شد اخیراً مصوبه ۱۰ درصد افزایش حقوق بازنشستگان ابطال شد اما با وجود آنکه چند ماه از آغاز سال جدید گذشته است، هنوز مصوبه جدیدی از سوی دولت در این زمینه ابلاغ نشده و گلایه بازنشستگان پابرجاست.

وی همچنین بیان کرد: سیل عظیمی که در سراسر کشور اتفاق افتاد، درس بزرگی داشت مبنی بر اینکه باید نهایت استفاده را از ظرفیت آب کشور ببریم.

برای مثال میلیاردها متر مکعب آب در حوالی بندرعباس و سیستان و بلوچستان به سمت دریا سرازیر می‌شود و علاوه بر این میلیاردها متر مکعب آب از آسمان می‌ریزد و به راحتی به سمت دریا می‌رود. حدود ۵ سد در آن حوالی وجود دارد که به راحتی می‌توانند این آب‌ها را در خودش ذخیره کنند.

 

 

 

 

 

منبع :
عرشه
مجله زندگی
ارسال نظر