پس از کتانی پاره ۱۸۵۰ دلاری؛ کت واک با گران‌ترین کیسه زباله جهان برگزار شد!

یک شرکت مد و فشن فرانسوی با عرضه کیسه‌های زباله لوکس ۵۴ میلیون تومانی در مراسم کت واک خود، واکنش کاربران فضای مجازی را برانگیخت و بازار لوکس فرانسه را تکان داد.
پس از کتانی پاره ۱۸۵۰ دلاری؛ کت واک با گران‌ترین کیسه زباله جهان برگزار شد!
کد خبر : ۱۵۸۱

 خانه مد بالنسیگا گران‌قیمت‌ترین کیسه زباله جهان با قیمت ۱۷۹۰ دلار وارد بازار کرد و مدیر خلاقیت شرکت فرانسوی تولید کننده این کیسه‌ها آن را «پیشنهادی لوکس» نامید! این کیسه‌ها مخصوص فصول پاییز و زمستان است و لقب «گران‌ترین کیسه زباله جهان» را به خود اختصاص داده است.

این کیف‌های گران‌قیمت که طراحی آنها از کیسه زباله یک‌بارمصرف الگو گرفته شده، از پوست گاو درست شده و واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشته و خبری از تحسین این ایده نیست؛ یکی از کاربران نوشت: «آنطور که به نظر می‌رسد این پایان جهان است و من احساس خوبی دارم.»

شخص دیگری در توییتی نوشت: «دفعه بعد که کسی از کیسه زباله به عنوان ناسزا استفاده کند، فکر می‌کنم در مورد بالنسیاگا صحبت می‌کند!» کاربری نیز اضافه کرد: «اگر زیبایی این کیسه را نمی‌بینید، مد را نمی‌فهمید.»

آماندا ابینگتون، بازیگر بریتانیایی، هم در یک توییت انتقادی نوشت: «بالنسیگا همه ما را مسخره کرده است. اگر این را بخرید، من قطعا برای شما متاسف خواهم شد.»

تصویر کیسه زباله ۵۴ میلیون تومانی که صدای همه را درآورد کیسه‌های زباله بالنسیاگا برای اولین‌بار در یک مراسم کت واک برفی نمایش داده شد

عرضه اولیه این کیسه‌ها در یک نمایش دراماتیک صورت گرفت که در آن مدل‌ها در حالی که کیسه‌های زباله خود را در میان یک طوفان برفی به دست داشتند، روی استیج راه می‌رفتند. مدیر شرکت سازنده این کیسه‌ها، ساخت آن را «فرصتی برای بروز خلاقیت» دانست.

کیسه‌های زباله بالنسیاگا در چهار رنگ مشکی، آبی، زرد و سفید عرضه می‌شوند و لوگوی شرکت به طرز ماهرانه‌ای در جلو آنها چاپ شده است. شرکت تولید کننده این کیسه‌ها پیش از این هم، در اوایل سال میلادی جاری، یک جفت کتانی پاره و کثیف ۱۸۵۰ دلاری را عرضه کرد که باعث برانگیختن خشم عمومی شد.

ارسال نظر