برای خوش تیپ شدن در پاییز چی بپوشیم ؟

حالا دیگر کم کم لباس‌های خنک تابستانی دارند جای خود رابه لباس‌های کلفت‌تر پاییزی و زمستانی می‌دهند و رنگ کمد لباس‌ها در هر خانه‌ای در حال تغییر است.
برای خوش تیپ شدن در پاییز چی بپوشیم ؟
کد خبر : ۵۰۸۱

پاییز با همه زیبایی‌هایش به خاطر هوای خنک‌تر و سوزدارش برای عده‌ای چندان خوشایند نیست اما واقعیت این است که چه خوشمان بیاید و چه نه، باید لباسی بپوشیم که مناسب حال و هوای فصل باشد و در عین حال نظرمان هم درباره خوش‌تیپی در این فصل جلب شود.

چی بپوشیم بهتر است؟

نکته اولی که باید به آن توجه کرد نوسانات دما در ساعات مختلف روز در پاییز است. برای مثال در پاییز صبح‌ها هوا خنک است، ظهرها هوا کمی گرم می‌شود و شب‌ها نیز هوا کمی سردتر می‌شود. اگر قرار است که در طول روز تمام وقت خود را بیرون از خانه بگذرانید، دیگر وقت لباس عوض کردن ندارید. به همین دلیل، بهترین راه حل این است که صبح‌ها چند لایه لباس روی هم بپوشید. بدین ترتیب وقتی هوا گرم و یا سرد می‌شود، می‌توانید با کم کردن و یا زیاد کردن لایه‌های لباس، دمای بدن خود را با دمای هوا تطبیق بدهید.

اگر دوست دارید که در فصل پاییز هم دامن بپوشید، برای اینکه هم بدنتان گرم باقی بماند و هم خوشتیپ و شیک دیده شوید، می‌توانید زیر آن یک جوراب شلواری با رنگ تیره بپوشید. با این حال، بهترین گزینه برای روزهای سرد فصل پاییز، شلوار جین بلند و یا شلوار تیره رنگ است. اگر شلوار جینی که انتخاب می‌کنید تنگ است، می‌توانید آن را با یک نیم بوت ست کرده و دم‌‌پای شلوار خود را درون بوت‌تان قرار دهید. همچنین می‌توانید یک دامن پشمی یا مخمل کبریتی را با یک جوراب شلواری تک رنگ با رنگی تیره ست کنید.    

کفش یا بوت ؟!

فصل پاییز فصل خداحافظی با صندل‌ها است. به جای این‌ها، می‌توانید به سراغ کفش‌های جلو بسته، نیم بوت، کفش‌های غیر رسمی، و کفش‌های ورزشی بروید.

اگر اهل استایل ارتشی و اسپرت هستید، می‌توانید از کفش‌های دکتر مارتین و یا دیگر کفش‌های ارتشی استفاده کنید.

 اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که هوای آن در فصل پاییز گرمتر است، می‌توانید از کفش‌های کمی خنک و سبک‌تر مثل ونس، تامز و یا چاک تیلور استفاده کنید.

برای داشتن یک استایل مدرن، می‌توانید بوت‌های بلند و تا سر زانو، بوت‌های تا زیر زانو، و نیم بوت بپوشید.

اکسسوری‌های مناسب فصل

اکسسوری پاییزی مانند شال گردن، کلاه، و دستکش، نه تنها باعث می‌شوند که در روزهای سرد پاییزی خوش‌تیپ به نظر برسید بلکه کمک می‌کنند بدنتان را هم گرم نگه دارید. حتی اگر در طول روز هوا کمی گرمتر بشود، به راحتی می‌توانید آن‌ها را در بیاورید.

چه رنگی بپوشیم؟

معمولا وقتی فصل پاییز از راه می‌رسد و هوا رو به سرد شدن می‌رود، بهتر است که به سراغ لباس‌هایی با رنگ‌های تیره و خنثی برویم. به همین دلیل بهتر است در این فصل از پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های روشن مثل سفید، رنگ‌های پاستلی، و رنگ‌های نئونی خودداری کنید.

  • رنگ‌های تیره از جمله قرمز تیره، آبی تیره، و آلویی
  • رنگ‌های خنثی مثل قهوه‌ای، خاکستری، و مشکی
  • رنگ‌های گرم مانند قهوه‌ای، بژ، طلایی، سبز جنگلی، سبز تیره، و سبز زیتونی
  • رنگ‌های گرم و همرنگ با برگ‌های درختان در فصل پاییز مثل کرم، طلایی، مسی، قرمز تیره، و نارنجی تیره می‌توانند به خوش استایل شدنتان کمک کنند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تولیدی
مجله زندگی
ارسال نظر