چک بهانه گروگانگیری پسر بچه ۴ ساله

مرد بدهکار که در ازای بدهی‌اش یک چک پرداخت کرده بود، برای پس گرفتن چک پسر ۴ ساله طلبکارش را ربود و گروگان گرفت اما بعد از چند ساعت مجبور شد او را رها کند.
چک بهانه گروگانگیری پسر بچه ۴ ساله
کد خبر : ۷۸۰

چند روز قبل به پلیس استان البرز خبر رسید که مردی سابقه‌دار پسر ۴ ساله‌ای را ربوده و به گروگان گرفته است. آنطور که شواهد به‌دست آمده نشان می‌داد گروگانگیر مدتی قبل از پدر گروگانش مبلغی پول گرفته و در قبال آن یک برگه چک داده بود، اما حالا بدون آنکه بدهی‌اش را تسویه کند قصد داشت با گروگان گرفتن پسرش چک را پس بگیرد.

در این شرایط بود که تلاش‌های مأموران پلیس آگاهی البرز برای رهایی گروگان ۴ ساله آغاز شد. هنوز چند ساعت از این حادثه نگذشته بود که کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی کنند. آنها همزمان با او تماس گرفتند و عواقب کار خطرناکی را که انجام داده بود به او گوشزد کردند.

همین تماس باعث شد تا گروگانگیر پس از ۶ ساعت پسر ۴ ساله را به یکی از آشنایان خود تحویل داده و خودش فرار کند. سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به تحویل کودک ربوده شده به خانواده‌اش گفت: تلاش پلیس برای دستگیری مرد گروگانگیر ادامه دارد.

او ادامه داد: پلیس آگاهی به میزانی از توانمندی رسیده که حرفه‌ای‌ترین مجرمان را در کوتاه‌ترین زمان در هر نقطه که مخفی شده باشند دستگیر کرده و تحویل قانون می‌دهد.

 

ارسال نظر