کدام مدل مبل برای آپارتمان‌های کوچک مناسب است ؟

این روزها که بیشتر مردم صرفا به دنبال سرپناهی برای خود و خانواده‌شان هستند و هر روز متراژ آپارتما‌ن‌ها کوچک و کوچک‌تر می‌شود دیزاین و دکوراسیون داخلی خانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که با یک چیدمان درست و به کارگیری مبلمان مناسب خانه، می‌توان هم از سایر فضاها بیشتر استفاده کرد و هم راحتی داخلی خانه را برای اعضتی خانواده بهتر فراهم کرد.
کدام مدل مبل برای آپارتمان‌های کوچک مناسب است ؟
کد خبر : ۹۰۶۰

برای اینکه بدانید کدام مدل مبل برای آپارتمان‌های کوچک مناسب است، مطالعه این مطلب چندان خالی از لطف نیست.

مبل مناسب خانه کوچک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد ؟

در ابتدا باید دانست که مبلی مناسب خانه یا آپارتمان کوچک است که این سه خصوصیت را داشته باشد:

  1. این تصور را در افراد به وجود آورد که فضای کمی توسط مبل اشغال شده است
  2. دوم اینکه فضای کمی اشغال کرده و از فضاهای پرت خانه، مثل کنج‌‌‌ها استفاده کند
  3.  و خصوصیت سوم که خیلی هم مهم است اینکه چند منظوره باشد و بتواند نیاز خانه به دیگر وسایل را کم کند.

مبلمان لاوست

مبلمان لاوست یکی از پرطرفدارترین نوع مبلمان در بین افراد است. ویژگی اصلی مبل لاوست داشتن طراحی ساده و بسیار راحتی است که باعث می شود با هر گونه فضایی همخوانی داشته باشد. حتی کاناپه لاوست کوچک‌تر از مبل‌ های دو نفره و بزرگ‌تر از مبل‌ های تک نفره هستند. مبل لاوست در عین راحتی فوق‌ العاده‌اش دارای جزئیات خاصی است که در کمتر مبلی می توان آن را یافت.

مبلمان سبک ال

امروزه مبلمان ال مانند تبدیل به یکی از پر طرفدارترین و متداول‌ترین نوع مبلمان شده است. تنوع این نوع از مبل به قدری زیاد است که قادر است هر نوع سلیقه‌ای را پوشش دهد. در واقع می‌توان گفت که هر نوع مبلی را که بپسندید نوع ال آن هم وجود دارد. پس یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای دکوراسیون فضاهای کوچک خرید مبلمان ال مانند است. بهتر است که مبل ال را در گوشه‌های خالی فضا قرار دهید تا فضای کمتری را اشغال کند.

CHESTER 1

مبل دونفره

از دیگر مواردی که برای دکوراسیون فضاهای کوچک مناسب است، انواع مختلف مبل‌های دونفره است. اگر در فکر خرید ست مبل برای دکوراسیون‌‌تان هستید، می‌ توانید به جای مبل سه نفره از مبل‌های دو نفره در ترکیب با صندلی‌های تک نفره استفاده کنید. مبل‌‌های دو نفره از نظر اندازه کوچک‌تر از کاناپه‌های سه نفره هستند و برای نشستن دو نفر طراحی شده‌‌اند. با این که این مدل از مبل‌‌ها به عنوان بخشی از ست مبلمان خریداری می‌شوند اما با این حال به صورت مجزا نیز برای آپارتمان‌‌های کوچک به کار برده می‌شوند و می‌توانند جایگزین مبل سه نفره در فضای شما باشند.

مبل راحتی چسترفیلد دونفره

شاید یکی از بارزترین ویژگی‌های مبل‌های چستر فیلد دو نفره راحتی آن‌ها باشد. در این نوع مبل،  دسته‌ها و پشتی، باریک‌تر از شکل سنتی آن بوده و همین امر آن را به گزینه‌ مناسبی برای فضاهای کوچک تبدیل می‌کند. یکی از ویژگی‌های ظاهری جذاب این مبل‌ها این است که سطح پشتی مبل تقریبا کوتاه و زاویه‌دار است و کسانی که روبه روی شما قرار دارند دید محدودی نخواهند داشت. این سبک پشتی مبل شما به آنها این اجازه را می‌دهد که به نقاط دیگر هم دید داشته باشند.

 

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تولیدی
مجله زندگی
ارسال نظر