انتشار عکس نگین دختری که توسط پدر و دایی‌اش کشته شد !

پدر و دایی دختر 16 ساله در خمین پس از قتل در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
انتشار عکس نگین دختری که توسط پدر و دایی‌اش کشته شد !
کد خبر : ۱۰۷۴۸

۱۰ دی ماه امسال دختر ۱۶ ساله ای اهل خمین به نام نگین در شهرستان خمین به دست پدر و دایی خود به قتل رسید. مطابق آخرین اخبار رسیده از سوی یک مقام آگاه انتظامی به خبرنگار رکنا، متهمان این پرونده جهت انجام بازجویی ها تحویل مقامات قضایی داده شدند و رسیدگی به پرونده در جریان روال قضایی قرار دارد.

ماجرای قتل نگین در خمین چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: با قتل دختری ۱۶ ساله به دست پدر و دایی اش در شهرستان خمین ، عاملان این قتل خانوادگی، اندکی پس از ارتکاب جنایت، دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.

به گفته سرهنگ هادی افراسیابی در ساعت ۱۸:۱۴ روز ۱۱ دی ماه امسال با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان خمین، کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله در محل وقوع قتل حاضر شدند.

افراسیابی با بیان این که در تحقیق از مادر مقتول مشخص شد: والدین مقتول از مدتی پیش متوجه ارتباط دخترشان با یک غریبه در فضای مجازی شدند و هنگامی که مقتول متوجه این موضوع شد، تصمیم به ترک خانه می گیرد و موضوع را با پدر و دایی اش در میان می گذارد.

مادر مقتول ادامه داد: پس از پی بردن آن‌ها به این موضوع و رخ دادن مشاجره با مقتول، اقدام به ضرب و شتم او کردند و در ادامه نیز به بیمارستان منتقل شد.

با توجه به مرگ این دختر ۱۶ ساله به دلیل ایست قلبی در بیمارستان، با دستور مقام قضایی متهمان بازداشت و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی در استفاده از فضای مجازی برای کاهش آسیب‌ها و پیامد‌های آن در خانواده‌ها، تاکید کرد: در صورت بروز هر گونه مشکلات فردی یا خانوادگی، شهروندان می‌توانند با مراجعه به مراکز مشاوره و مددکاری پلیس، بصورت رایگان از خدمات روانشناسی در جهت حل مشکل خود بهره‌مند شوند.

 

منبع :
رکنا
ارسال نظر
نظرات بینندگان
m
ارسالی در
اگر دختر مرتکب خطای بزرگتر هم میشد، حکم شرعی اش قتل نیست اما در کشور ... ایران که مردم بدنبال نقطه ضعف نوامیس یکدیگرند، تعصبات حفظ ابرو سبب رفتار جنون امیز میشود. مردم ایران بدترین انسان نماهای جهان هستند و به هر سرزمینی قدم بگذارند فاجعه افرین خواهند بود.
امید
ارسالی در
اینها به بچه خودشون رحم نمیکنند وای به حال بچه مردم. اینها رو باید دار زد.بچه تو اون سن هر چقدرم خطا کنه بچه هست و باید اونو هدایت کرد