عاقبت تلخ جروبحث زن و شوهری/مادری که به خاطر مشکلات روحی دو فرزندش را به قتل رساند!

جست‌وجوها برای یافتن زنی که همراه ۲ دختر خردسالش مفقود شده بودند پایان تلخی داشت و به کشف جسد ۲ کودک که به‌دست مادرشان به قتل رسیده بودند و دستگیری این زن منجر شد.
عاقبت تلخ جروبحث زن و شوهری/مادری که به خاطر مشکلات روحی دو فرزندش را به قتل رساند!
کد خبر : ۷۹۸

 روز یکشنبه ۵ تیر امسال مرد جوانی نزد پلیس عنبرآباد واقع در استان کرمان رفت و از مفقود شدن همسرش همراه ۲ دختر یک و ۳ساله‌اش خبر داد. او گفت: چند ساعت قبل با همسرم بر سر مسئله‌ای پیش پا افتاده جر و بحث کردیم و او ناراحت شد و دست بچه‌ها را گرفت و از خانه بیرون رفت. فکر می‌کردم بعد از چند ساعت آرام شود و برگردد اما هرچه صبر کردم همسر و فرزندانم به خانه برنگشتند. از طرفی هیچ‌کس هم از آنها خبر ندارد و معلوم نیست چه بلایی بر سرشان آمده است.

در این شرایط بود که مشخصات زن گمشده و ۲ فرزند خردسالش در اختیار پلیس قرار گرفت و تلاش‌ها برای یافتن آنها آغاز شد. در همین حال از آنجا که ممکن بود حادثه‌ای برای این مادر و دخترانش اتفاق افتاده باشد ماجرا به هلال‌احمر نیز گزارش شد. در این میان مأموران پلیس با بررسی مسیر زن جوان پی بردند که او کمی آن طرف‌تر از خانه همراه فرزندانش سوار یک خودرو شده است. به همین دلیل مأموران راننده این خودرو را احضار کردند تا از سرنوشت و مقصد زن جوان مطلع شوند.

این راننده به مأموران گفت: زن جوان و ۲ دختر خردسالش در خیابان بودند که من آنها را سوار ماشینم کردم. زن در بین راه شروع به درددل کرد و از مشکلات خانوادگی‌اش برایم گفت و کمی آن طرف‌تر هم پیاده شد. من نمی‌دانم مقصد آنها کجا بود اما چیزی که فهمیدم این بود که او وضعیت روحی خوبی نداشت. ساعت‌ها از مفقود شدن این زن و فرزندان خردسالش گذشته بود اما هنوز به درستی معلوم نبود چه بر سر آنها آمده است. در این شرایط بود که چندین تیم از هلال احمر جست‌وجوهای‌شان برای پیدا کردن آنها را آغاز کردند.

محمد امیرخانی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان در این‌باره به همشهری می‌گوید: صبح روز یکشنبه، وقتی گم شدن یک مادر به همراه ۲فرزند یک و ۳ساله‌اش به هلال‌احمر گزارش شد بلافاصله ۴ تیم از شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد راهی منطقه شدند و جست‌وجوها آغاز شد اما همکارانم در روز اول نتوانستند ردی از گمشدگان به‌دست بیاورند.

او ادامه می‌دهد: در دومین روز ۸ تیم امداد و نجات از جمعیت هلال احمر شهرستان‌های کهنوج و منوجان جست‌وجو را ادامه دادند تا اینکه با جسد دختر یک‌ساله در منطقه بارگاه منوجان مواجه شدند. بررسی پیکر کشف شده نشان می‌داد دختر خردسال به قتل رسیده و جسدش در آنجا رها شده است.

 قتل این کودک پدرش را شوکه کرد. هنوز معلوم نبود عامل جنایت چه‌کسی است و زن جوان و دختر دیگرش به چه سرنوشتی دچار شده‌اند؛ با این حال نفرات بیشتری به تیم‌های جست‌وجو اضافه شدند و از سوی دیگر پلیس نیز بررسی‌ها برای رازگشایی از قتل دختر یک‌ساله را آغاز کرد.

کشف دومین جسد

درحالی‌که جست‌وجوها به‌طور شبانه‌روزی ادامه داشت، خانواده گم‌شده‌ها به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد زن جوان در بندرعباس دیده شده است. با توجه به اینکه فاصله منوجان تا بندرعباس حدود یک ساعت است بعید نبود که این خبر صحت داشته باشد. بنابراین آنها خود را به بندرعباس رساندند و وقتی به منطقه ساحلی مورد نظرشان رفتند دختر ۳ساله را درحالی‌که روی آب دریا شناور بود دیدند. آنها بلافاصله دختربچه را از آب خارج کردند. شواهد نشان می‌داد که او مدت زمان زیادی در دریا بوده و آب زیادی وارد ریه‌اش شده و جان باخته است.

از سوی دیگر و در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد که مادر این دو کودک عامل قتل آنهاست و پس از گرفتن جان دختر یک‌ساله‌اش در منوجان دختر ۳ساله‌اش را هم در بندرعباس به دریا انداخته و غرق کرده است. این زن در نزدیکی محل غرق شدن دختر ۳ساله‌اش آرام و بی‌حرکت کنار دریا ایستاده بود که توسط پلیس دستگیر شد.

او وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به قتل ۲ دختر خردسالش اعتراف کرد و گفت به‌دلیل مشکلات خانوادگی و از سر عصبانیت دست به این کار زده است. اعترافات این زن در حالی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد او از اختلال حواس و مشکلات روحی رنج می‌برد. براساس این گزارش متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌ باره ادامه دارد.

 

 

 

ارسال نظر