«پوست شیر» و «پدرخوانده» پربیننده‌های این روزهای پلتفرم‌ها

این روزها سریال داستانی «پوست شیر» و رئالیتی شوی «پدرخوانده» از تولیدات «فیلم‌نت» به طور اختصاصی از این پلتفرم پخش می شود و توانسته است در ردیف پربیننده ای این روزهای محتوای پلتفرمی قرار گیرد.
«پوست شیر» و «پدرخوانده» پربیننده‌های این روزهای پلتفرم‌ها
کد خبر : ۱۲۰۹۸

این روزها سریال داستانی «پوست شیر» و رئالیتی شوی «پدرخوانده» از تولیدات «فیلم‌نت» به طور اختصاصی از این پلتفرم پخش می شود و توانسته است در ردیف پربیننده ای این روزهای محتوای پلتفرمی قرار گیرد.

فصل دوم از سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و به تهیه‌کنندگی نوید محمودی است. شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی، بهزاد خلج، کامران تفتی و آناهیتا افشار از جمله بازیگرانی هستند که در «پوست شیر» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«پوست شیر» چهارشنبه هر هفته ساعت 8 صبح منتشر می‌شود.

«پوست شیر» در فصل اول که 8 قسمت داشت، ماجرای زندگی نعیم را به تصویر ‌کشید که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده بود ولی پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود. فصل اول این سریال در پاییز 1401 پخش شد.

در چکیده داستان فصل دوم آمده است: «اینجا باتلاقه، هرچی دست و پا بزنی، بیشتر فرو می‌ری.» این فصل با زیرنویس فارسی ویژه ناشنوایان منتشر شده است.

این سریال در مدتی که از پخش آن گذشته توانسته نقد و نظرهای مثبتی را شکل دهد و به ویژه بازی بازیگران در کنار فیلمنامه آن، مورد پسند تماشاگران قرار گرفته است. منتقدان نیز این سریال را در ردیف بهترین های این سال ها قرار داده اند.

همچنین «پدرخوانده» به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی سعید ابوطالب، دوشنبه هر هفته ساعت 8 در پلتفرم «فیلم‌نت» منتشر می‌شود. تماشاگران این رئالیتی شو ضمن دنبال کردن جدی و مستمر آن، معتقدند که این اثر نسبت به انواع قبلی مافیا جذابیت های بیشتری دارد.

در چکیده داستان «پدرخوانده» چنین آمده است: «حرفه‌ای‌ها پدرخوانده بازی می‌کنند. پدرخوانده یک بازی طولانی و پر از تعلیق، با سناریویی جذاب و غیرقابل پیش‌بینی از بازی مافیا به روایت سعید ابوطالب است که یازده بازیکن در آن حضور دارند.»

مجید واشقانی، امیرعلی نبویان، بهاره افشاری، حسین سلیمانی، بهنام تشکر، ترلان پروانه، پژمان بازغی، امیرحسین رستمی، امیرمهدی ژوله، کامران تفتی، علی صبوری، سمیرا حسن‌پور، بیژن بنفشه‌خواه، شکیب شجره، عباس غزالی، سیما تیرانداز، صحرا اسدالهی، امیرحسین مدرس، معین ضد (زندی)، سید جواد هاشمی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، حدیث میرامینی، فرزاد حسنی، باربد بابایی، علی صالحی، ارسلان قاسمی، السا فیروز آذر، محمد نادری، میثم درویشان‌پور، شیدا یوسفی، امیر کربلایی‌زاده، هومن خیاط، نیکی میربها، ابوالفضل همراه، کیمیا باباییان، مجتبی پوربخش و حسام‌ محمودی به عنوان شرکت‌کننده در مسابقه «پدرخوانده» نقش‌آفرینی می‌کنند.

سعید ابوطالب بعد از تجربه موفق در تولید «شب‌های مافیا»، حالا برترین‌های این اثر را گرد هم آورده تا رئالیتی‌‌شوی جدید «پدرخوانده» را خلق کند. ابوطالب که باسابقه‌ترین برنامه‌ساز ایرانی در حوزه رئالیتی‌شو محسوب می‌شود، پیش از این اعلام کرده بود که «پدرخوانده» نسبت به «شب‌های مافیا» سناریوی پیچیده‌‌تر و جذاب‌تری دارد به گونه‌ای که بازیکنان یک ماه مشغول یادگیری و تمرین روند مسابقه بوده‌اند. لوکیشن این رئالیتی‌شو انبار فرضی قاچاق مافیای سیسیل ایتالیا است و در یک سناریوی 11 نفره شامل سه مافیا و یک پدرخوانده قدرتمند، 7 شهروند و یک نقش مستقل پیش می‌رود.

گرداننده «پدرخوانده» کامبیز دیرباز، بازیگر سینما و تلویزیون است.

 

مجله زندگی
ارسال نظر