نیکی کریمی بالاخره اعتراف کرد؛ استقلال یا پرسپولیس؟

ستاره سینمای کشورمان اعتقاد داشت در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی بارها داور بوده و مستندهای زیادی دیده است و اگر مستندی خوب ساخته شود حتما ماندگار خواهد شد.
نیکی کریمی بالاخره اعتراف کرد؛ استقلال یا پرسپولیس؟
کد خبر : ۱۹۰۵۷

چند سال قبل در مرداد سال ۱۳۹۰ نیکی کریمی یکی از هنرپیشه‌های برجسته سینمای کشورمان با خبرورزشی مصاحبه اختصاصی انجام داد. او که در حال ضبط سکانس‌های پایانی فیلمش یعنی «سوت پایان» بود، اظهار داشت: دو سال پیش آقای کیارستمی طرحی را با من در میان گذاشت که بسیار زیبا بود. بچه‌ای که دچار بیماری است با یک فوتبالیست سرشناس توسط خانواده‌اش مواجه می‌شود و در جریان این برخوردها اتفاقات جالبی رخ می‌دهد. من در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی بارها داور بودم و مستندهای زیادی دیدم اما یک مستند هم از کانتونا دیدم و به نظرم اگر مستند خوب ساخته شود حتما ماندگار خواهد شد. کسی چه می‌داند شاید یک روز مستند ورزشی ساختم.

وی افزود: من بین تهران و لندن زندگی می‌کنم چندبار پیش آمده که زمان بازی چلسی و آرسنال در لندن بودم بارها به خودم گفتم این بازی را بروم از نزدیک ببینم اما نشده که به ورزشگاه بروم ولی حتما یک روزی این دربی را از نزدیک می‌بینم.

کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: پدرم  قهرمانی بوکس در آسیا را دارد. همیشه حال‌وهوای ورزشی در منزل ما بود و نتایج فوتبال را هم دنبال می‌کردیم اما به شخصه زیاد فوتبالی نیستم. البته بازی‌های ملی را دنبال می‌کنم اما اگر می‌خواهید بدانید آبی و قرمز کدام را ترجیح می‌دهم، خب بنویسید آبی رو دوست دارم.

مصاحبه نیکی کریمی در ۲۵ مرداد سال ۱۳۹۰ در خبرورزشی را مشاهده می‌کنید.

270782

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
داود طنوریان
ارسالی در
بازیگر وهنرمند است شیک پوش جذاب وخوش استایل مجرد است
مهرداد
ارسالی در
دمت گرم زیباترین بانوی ایران????
خورزوخان
ارسالی در
فهمیدن اینکه طرفدار کدوم تیم هستش واسه کسی مهم نیست
ناشناس
ارسالی در
اگه پیربشه چه خاکی روسرمون بریزیم