عصبانیت عادل فردوسی پور / مثل ناموسم از پیام‌های مردم محافظت می‌کنم

ادل فردوسی پور گزارشگر و مجری برنامه نود در گذشته نزدیک در جواب فراز کمالوند که گفته بود این آقا پرسپولیسی است و نتایج نظرسنجی‌ها را به سود پرسپولیس عوض می‌کند ناراحت و عصبانی شده بود.
عصبانیت عادل فردوسی پور   مثل ناموسم از پیام‌های مردم محافظت می‌کنم
کد خبر : ۱۰۰۱۰

عادل فردوسی پور گزارشگر و مجری برنامه نود در گذشته نزدیک  در جواب فراز کمالوند که گفته بود این آقا پرسپولیسی است و نتایج نظرسنجی‌ها را به سود پرسپولیس عوض می‌کند ناراحت  و عصبانی شده بود و خیلی کوتاه گفت: مثل ناموسم از تک ‌تک پیام‌های مردم محافظت می‌کنم. حاضرم پرینت تمام شماره تلفن‌ها را در یک سی دی به شما بدم که هر کدام را که دوست داشتید چک کنید. عادل آنقدر عصبانی بود که به شکل عجیب تلفن کمالوند را هم قطع کرد و کاملاً مطمئن بود نتایج نظرسنجی‌ها درست است که البته حق هم داشت اما معلوم نبود چرا فراز کمالوند آن بحث تقلب را مطرح کرد. در واقع فراز کمالوند می‌خواست با روی آوردن به گذشته عادل، به همه بگوید که او پرسپولیسی است.
البته همه این مسائل به دلیل نظرسنجی جنجالی برنامه نود بود که در این نظرسنجی عادل از مردم خواسته بود پرطرفدارترین تیم ایران را معرفی کنند. در این نظرسنجی ۵۱ درصد مردم به پرسپولیس رای دادند، ۳۳ درصد به استقلال، ۱۱ درصد به تراکتورسازی، ۳ درصد به سپاهان، ۱ درصد به شاهین بوشهر و بقیه تیم‌ها نیز یک درصد درای آوردند. اما این نظر سنجی مورد قبول هواداران تراکتور و فراز کمالوند سرمربی این تیم قرار نگرفت و حاشیه‌های را به وجود آورد. گفتنی است عادل فردوسی پور در چند برنامه بعد نیز تاکید کرد که هیچ تقلبی صورت نگرفته و با دلیل و برهان ثابت کرد که فقط پیام‌های مردم تعیین کننده این نظرسنجی است.
این گزارش کوتاه را در تاریخ سی دی ماه سال ۱۳۸۸ در خبر ورزشی مشاهده می‌کنید.

249685

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر