پرسپولیس بعد از لوکادیا / انتخاب مهم گل محمدی درس بزرگی به او داد

در شرایطی که خیلی‌ها فکر می‌کردند پرسپولیس با رفتن لوکادیا دچار مشکل شود اما تدبیر گل محمدی موثر واقع شد و البته خود این مربی هم با گلزنی و درخشش محمد عمری درس بزرگی گرفت، .این که اعتماد به جوان‌ها تحت هیچ شرایطی ضرر ندارد
پرسپولیس بعد از لوکادیا   انتخاب مهم گل محمدی درس بزرگی به او داد
کد خبر : ۱۰۶۱۳

محمد عمری که گل اول پرسپولیس را به گل گهر زده بود،این هفته مقابل نساجی دبل کرد تا تبدیل به گلزن شماره یک پرسپولیس در این روزها شود و خیال گل محمدی را راحت کند. در شرایطی که خیلی‌ها فکر می‌کردند پرسپولیس با رفتن لوکادیا دچار مشکل شود اما تدبیر گل محمدی موثر واقع شد و البته خود این مربی هم با گلزنی و درخشش عمری درس بزرگی گرفت، این که اعتماد به جوان‌ها تحت هیچ شرایطی ضرر ندارد و حتی می‌توان با یک بازیکن ۵۰۰ میلیونی جای خالی یک مهاجم خارجی پر مدعا و یک میلیون یورویی را پر کرد.
اگر لوکادیا در ۱۱ هفته ۶ گل برای پرسپولیس زد،عمری که تازه مهاجم هم نیست سه گل در دو هفته زد و تازه هیچ کدام پنالتی نبود. شاید اگر پنالتی پرسپولیس در بازی با نساجی را هم عمری می‌زد، می‌توانست هت‌تریک کند و اتفاقات بهتری برای او می‌افتاد اما همین حالا هم درخشش این بازیکن جوان و ارزان باعث شده تا یحیی نتواند در بازیهای آینده او را نیمکت نشین کند و به جرات می‌توان گفت عمری این روزها یکی از مهره‌های کلیدی پرسپولیس است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
قره قانی قشقایی
ارسالی در
سبک بازیش به اولادی فقید میخوره انشاالله بدرخشه