خبر خوش نماینده مجلس برای نیروهای شرکتی

نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: نیروهای شرکتی باید تبدیل وضعیت شوند و لازم است با آنها قرارداد کار معین منعقد شود؛ همچنین دولت باید کارانه آنها را پرداخت کند و این افراد باید طرف قرارداد دولت باشند.
خبر خوش نماینده مجلس برای نیروهای شرکتی
کد خبر : ۱۰۷۵۱

حجت‌الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ دی) طی تذکر شفاهی اظهار داشت: در حال حاضر مجلس در حال بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت است و با توجه به اینکه رئیس جمهور قول داده بود نیروهای شرکتی حذف شوند، مجلس این طرح را در دستور کار قرار داده است.

او بیان کرد: بر اساس قانون، نیروهای شرکتی باید حذف شوند چرا که نیروهای شرکتی بعضاً تا ۲۰ سال در یک اداره کار می‌کنند اما تبدیل وضعیت نمی‌شوند و امنیت شغلی هم ندارند. با تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت، نیروهای شرکتی امنیت شغلی پیدا می‌کنند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نیروهای شرکتی باید تبدیل وضعیت شوند و لازم است با آنها قرارداد کار معین منعقد شود؛ همچنین دولت باید کارانه آنها را پرداخت کند و این افراد باید طرف قرارداد دولت باشند.

نیک بین گفت: بعضی از شرکت‌ها پدر مردم را درآورده‌اند و انگار قانون برده‌داری است، ما به دنبال آن هستیم که با نیروهای شرکتی قرارداد کار معین منعقد شود و این افراد تبدیل وضعیت شوند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کارکنان پایگاه های ملی و جهانی میراث فرهنگی
ارسالی در
آقا ترا به قران این پست را بگذارید برای این خبر::نزدیک به هزار نفر نیروی متخصص در حوزه پایگاه های جهانی و ملی میراث فرهنگی که غالبا مرمت کار،باستان شناس،معمار وعمران استاد کار فنی مرمت با بیش از15 سال سابقه کار و مدرکلیسانس تا دکترا را الان دارند می برند زیر نظر یک شرکت بنام توسعه گردشگری ایران(سهامی خاص)با قوانین من داوردی که هیچ یک از بند های قانون کار کشور در آن لحاظ نشده با مزد4/1ملیون تومان مزد ثابت. ترابخدا پخش کنید