کشف ۱۲۰ میلیارد در یک کوله‌پشتی!

مرد 42 ساله با هفت شمش طلای قاچاق در پایانه مسافری غرب تهران دستگیر شد.
کشف ۱۲۰ میلیارد در یک کوله‌پشتی!
کد خبر : ۱۰۹۴۶

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره جزئیات این خبر، گفت: تیم عملیات کلانتری ۲۰۹ پایانه مسافربری غرب درحال گشت‌زنی در این پایانه بود که به مردی که با کوله پشتی مشکی مشکوک شده و رفتار او را تحت نظر قرار داد،  در ادامه این فرد به محض رویت پلیس مسیر خود را تغییر داده و همین موضوع سبب شد تا ماموران برای بررسی موضوع به او نزدیک شوند. 
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهم متوجه حضور ماموران شده و سعی در فرار داشت، گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از کوله‌پشتی این فرد که سنگین‌تر از حد معمول نیز به نظر می‌رسید، تعداد هفت شمش طلا به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد ریال را که به صورت قاچاق و بدون مجوز قانونی وارد کشور شده بود، کشف و ضبط کردند.
وی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت:‌این فرد که ۴۲ سال سن داشت، در تحقیقات اولیه به جرم خود و حمل طلای قاچاق از جنوب کشور به قصد تحویل در تهران معترف شد. 
موقوفه‌ای با بیان اینکه برای متهم دستگیر شده، پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات نیز در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر