بازنشستگان نگران نباشند

مدیرعامل تامین اجتماعی درباره افزایش و واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد.
بازنشستگان نگران نباشند
کد خبر : ۱۱۲۳

میرهاشم موسوی، مدیرعامل تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان گفت: ما حقوق بازنشستگان را براساس چیزی که مصوب شده، پرداخت کردیم و مابه‌التفاوت فروردین ماه هم این ماه پرداخت شده است. حقوق اردیبهشت ماه هم که مانده را نیز ماه بعد پرداخت خواهیم کرد.

وی در مورد اعتراضاتی که بازنشستگان به افزایش حقوق‌ها دارند، اظهار داشت: سایر سطوح، اعتراضی نسبت به موضوع داشتند که آن هم در حال پیگیری است که زمانیکه زمینه‌های قانونی آن فراهم شود، افزایش را براساس آنچه به ما گفته شده، انجام خواهیم داد و بازنشستگان نباید نگران باشند.

 

 

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ر
ارسالی در
متاسفانه تامین اجتماعی سمت دولت را گرفته وبازنشستگان را تنها گذاشت طی فرایند قانون پول بازنشستگان درزمان اشتغال در قلک تامین اجتماعی جمع آوری شده وسهم پرداختی هر شخص مشخص شده تا درزمان بازنشستگی از پول قلک به اندازه سهم پرداختی استفاده کند این فرایند در دولت‌های قبل کم وبیش اجرا شده اما متاسفانه در این دولت قانون افزایش حقوق بازنشستگان در امری بی سابقه لغو شده ودر برابر تورم وحشتناک ۲۰۰و۳۰۰ درصدی افزایش حقوق بازنشستگان را ۱۰درصد اعلام کرده در صورتی که سهم افزایش حقوق برابر پرداختی ۵۷و۳۸ درصد بوده اما دولت به تامین اجتماعی اجازه نداده بازنشستگان پول خودشان قانونی دریافت کنند خیلی عجیب است حالا چرا این دولت به بازنشستگان ظلم می کندچون بدهکار است