مدارس و ادارات کدام استان‌ها تعطیل شدند ؟

دورکاری ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها بعضی شهرهای مختلف استان کشور تا پایان هفته تمدید شد.
مدارس و ادارات کدام استان‌ها تعطیل شدند ؟
کد خبر : ۱۱۲۹۲

استاندار خراسان شمالی در نشست ستاد بحران از ادامه دورکاری ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان خبر داد.

حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی گفت: برای جلوگیری از کاهش فعالیت ۱۳۰۰ نانوایی در استان، مدیرکل بحران موظف است، برای دوگانه‌سوز شدن نانوایی‌ها، مشعل نفتی برای آن‌ها تهیه کند، اگر چه ۵۰ تن آرد بحران بر اساس نیاز برای توزیع در اختیار نانوایی‌ها قرار می‌گیرد تا کمبودی در این خصوص نداشته باشیم.

حسین‌نژاد گفت: از امروز یکشنبه ۲۵ دی ماه، تمام اماکن تجاری موظفند فقط با سوخت جایگزین فعالیت کنند.

او گفت: سالن‌ها برای برگزاری کنکور و امتحانات نهایی گرم شود و با حداقل میزان یا سوخت جایگزین انجام شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان هم در این نشست گفت: معادل ۶ برابر تابستان ذخیره بنزین و دو برابر مصرف استان خراسان رضوی ذخیره نفت داریم و می‌توانیم به راحتی به مردم برسانیم.

شکوری گفت: چون اولویتی برای توزیع نفت سفید در بجنورد داده نشده در این شهرستان نفت توزیع نکردیم.

مدیرعامل شرکت گاز هم از قطع کامل گاز ادارات استان خبر داد و گفت: گاز همه واحد‌های صنعتی، cng‌ها و شهرک‌های صنعتی قطع شده است.

هاشمی تعطیلی و دورکاری ادارات استان را در این مدت موجب کاهش تنش گازی در استان دانست  و گفت  روزی یک میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب ذخیره سازی و کاهش مصرف گاز انجام شد که در غیر این صورت سه شنبه یا چهارشنبه قطع گاز می‌داشتیم.

همچنین بیجندی مدیرکل هواشناسی استان، با اعلام هشدار زرد هواشناسی صادر شده از فردا همراه با بارش برف و باران در استان گفت: این موج بارشی تا سه شنبه بصورت ابرناکی خواهد بود، اما از سه شنبه تا یکشنبه هفته بعد دوباره کاهش دما را به میزان ۴ درجه خواهیم داشت، اما به صفر نخواهد رسید.

در این نشست همچنین تداوم فعالیت ادارات ثبت اسناد و واحد‌های خسارت شعب بیمه هم بصورت کشیک، انتشار مطالب درباره صرفه جویی در گاز و برق از طریق شرکت‌های گاز و برق، آماده باش مساجد، حسینیه‌ها و دیگر اماکن تجمعی در شرایط سخت که دارای بخاری و لوازم گرمایشی جایگزین باشند در شرایط سخت از دیگر مواردی بود که مطرح شد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر