مدارس کدام استان‌ها فردا تعطیل شد + جزئیات

مدارس برخی استان‌ها به دنبال افزایش سرما تعطیل و آموزش به صورت غیرحضوری برقرار می‌شود.
مدارس کدام استان‌ها فردا تعطیل شد + جزئیات
کد خبر : ۱۱۴۰۶

به نقل از رسانه‌ها مدارس برخی استان‌ها به دنبال افزایش سرما تعطیل و آموزش به صورت غیرحضوری برقرار می‌شود.
استان سمنان:
جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان، فعالیت مراکز آموزشی با تأسیسات گرمایشی که سوخت گاز مصرف می‌کنند همچنان به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد صورت می‌گیرد. همه ادارات، در همه شهرستان‌های استان سمنان روز سه‌شنبه نیز مانند امروز فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.
استان خراسان رضوی:
براساس مصوبه ستاد انرژی استان خراسان رضوی به ریاست یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به دلیل تداوم ناترازی انرژی، دورکاری فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی به استثنای مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک‌ها برای روز سه شنبه مورخ بیست و هفتم دی ماه تمدید شد. گفتنی است مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی نیز تاپایان هفته تعطیل است و تمامی امتحانات لغو شده است.
استان خراسان جنوبی:
سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از تمدید تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، برای فردا سه‌شنبه ۲۷ دی ماه خبر داد.
استان گلستان:
براساس اعلام استانداری گلستان، تا پایان هفته آغاز ساعت کاری ادارات در استان گلستان از ساعت ۹ صبح خواهد بود و فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها همچنان غیرحضوری است.
استان فارس:
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس: به دنبال صدور اخطار قرمز هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگبار باران در روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ در استان فارس، ستاد مدیریت بحران استان تصمیم به تعطیلی آموزش حضوری در مدارس این استان گرفت.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر