اظهارات سخنگوی قوه قضاییه درباره زنده بودن خدمه سانچی

سخنگوی قوه قضاییه در نشست امروزش با خبرنگاران درباره ادعای شرکت حقوقی در زنده بودن خدمه سانچی و آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده توضیحاتی ارائه داد.
اظهارات سخنگوی قوه قضاییه درباره زنده بودن خدمه سانچی
کد خبر : ۱۱۵۷۹

مسعودستایشی،سخنگوی قوه قضاییه در نشست امروزش با خبرنگاران  درباره ادعای شرکت حقوقی در زنده بودن خدمه سانچی و آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده گفت: این ادعایی بدون پشتوانه و قصه‌پردازی رسانه‌های معاند است و  قوه قضائیه محل رجوع هرگونه ادعایی با مدارک مستند و مستدل است. پس از وقوع این حادثه پرونده ای با موضوع شکایت خانواده‌های خدمه این کشتی علیه شرکت ملی نفتکش ایران و ادعای زنده بودن خدمه در دادسرای تهران تشکیل شد و پس از انجام استعلامات، این پرونده منتهی به صدور قرار موقوفی تعقیب و منع تعقیب شد.
وی افزود: با اعتراض شکات پرونده نسبت به تصمیم دادسرا، پرونده حسب مقررات شکلی قابل طرح در دادگاه کیفری تهران بود که مورد رسیدگی واقع شد و دادگاه اعتراض را وارد ندانست.
ستایشی یاداور شد: تاریخ قرار نهایی پرونده سانچی در دادسرای تهران  ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ و تاریخ تایید رای قراری که مورد اعتراض واقع شده ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ است. باید بگویم که انعکاس این داستان سرایی‌ها باعث ایجاد تشویش می شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر