وام ۲۰۰ میلیونی بانک سامان به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

مشاغلی که دستگاه کارتخوان بانک سامان را دارند و مایل به دریافت وام هستند، می‌توانند از طرح «تسهیلات ویژه دارندگان دستگاه کارتخوان بانک سامان» استفاده کرده و وام 200 میلیون تومانی دریافت کنند.
وام ۲۰۰ میلیونی بانک سامان به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
کد خبر : ۱۱۹۱

 افرادی که کارتخوان بانک سامان را دارند می‌توانند بعد از شش ماه تا 50 درصد میانگین حساب خود و حداکثر 200 میلیون وام بگیرند. افراد باید در یکی از شعب بانک سامان سپرده قرض الحسنه داشته باشند. داشتن دو ضامن رسمی و ارائه یک فقره چک برای دریافت این تسهیلات ضروری است. سود این وام 21 درصد است و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط آن به 36 ماه می‌رسد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 7 میلیون و 535 هزار و 13 تومان است. کل سود این تسهیلات 71 میلیون و 260 هزار و 485 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 277 میلیون و 315 هزار و 485 تومان خواهد بود.

بانک سامان؛ از آغاز به کار تا امروز

شهریورماه سال 1381 کار بانک سامان به عنوان یک مجموعه خصوصی رسما آغاز شد. این بانک قصد دارد با گسترش خدمات خود و استفاده از متد روز، خود را به انتخاب اول مشتریان تبدیل کند. ضمن اینکه برای نیروهای نخبه نیز انتخاب اول استخدام شود و در عرصه بانکداری بین المللی پیشگام باشد. در حال حاضر بلوبانک این مجموعه با ارائه خدمات متنوع بانکداری الکترونیکی براساس آخرین روش‌های منطبق با استاندارد روز جهان، توانسته بین مردم جایگاه خود را پیدا کند.

بانک سامان به منظور ارائه خدمات مناسب بانکی تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره، گواهینامه ایزو از سوی رسیدگی به شکایات مشتریان و … را به دست آورده است.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر