چرا یکی از قبرهای بهشت محمدی سنندج به رنگ قرمز در آمده است؟ / ماحرای این قبر جنجالی چیست؟ + عکس

اخیراً خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه یکی از جوانان کردستانی توسط نیرو‌های نظامی کشته شده و پیکرش به‌صورت ناشناس در بهشت محمدی(ص) سنندج به خاک سپرده شده است.
چرا یکی از قبرهای بهشت محمدی سنندج به رنگ قرمز در آمده است؟   ماحرای این قبر جنجالی چیست؟ + عکس
کد خبر : ۱۲۱۲۰

اخیراً خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه یکی از جوانان کردستانی توسط نیرو‌های نظامی کشته شده و پیکرش به‌صورت ناشناس در بهشت محمدی(ص) سنندج به خاک سپرده شده است.
در خبر منتشره، تصویری از پارچه قرمز بر یکی از قبر‌های بهشت محمدی سنندج کشیده شده و از مردم درخواست شده که امروز و فردا در این محل تجمع کنند و طبق معمول به‌بهانه عزاداری برای فرد فوت‌شده، به سردادن شعار علیه نظام مشغول شوند.
شاهرخ فاتحی، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج خبر رسانه‌های معاند مبنی بر کشته شدن و خاک‌سپاری یکی از جوانان در بهشت محمدی در طول چند روز اخیر را کاملاً تکذیب کرد و گفت: تمام ادعا‌ها درباره این قبر و دفن ناشناس جوان کشته‌شده دروغ است.
او افزود: قبری که پارچه قرمز روی آن کشیده شده و رسانه‌های معاند روی آن مانور خبری می‌دهند، قبری خالی است که قبلاً خریداری شده و اصلاً کسی در این قبر به خاک سپرده نشده است.
فاتحی تصریح کرد: مستندات مربوط به ذخیره این قبر که مربوط به یکی از خانواده‌های سنندجی است، تحویل مقامات و دستگاه‌های امنیتی استان داده شده است و در صورت صلاحدید مسئولان مربوطه، آماده انتشار مستندات هستیم.
رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج بیان کرد: امروز و فردا هیچ مراسمی در مزار بهشت محمدی این شهر برگزار نمی‌شود.

قبر+قرمز+در+بهشت+محمدی(ص)+سنندج (1)

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر