سکه و طلا رو به ارزانی می‌رود

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران معتقد است با توجه به مدیریت و کنترلی که از طرف بانک مرکزی روی قیمت ارز صورت گرفته و از طرفی با نزدیک شدن به ایام محرم و کاهش تقاضا برای خرید سکه و طلا، قیمت‌ها در این بازار کاهشی خواهد شد.
سکه و طلا رو به ارزانی می‌رود
کد خبر : ۱۲۵۳

 محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار سکه و طلا گفت: قیمت طلا در کشور متاثر از قیمت جهانی طلا و ارز می‌باشد، هفته گذشته قیمت جهانی طلا سیر نزولی به خود گرفت و ۲۵ دلار کاهش یافت. این در حالی است که هفته قبل از آن نیز ۱۰۵ دلار کاهش قیمت را شاهد بودیم.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا سرمایه گذاری در بازار سکه و طلا مناسب است، اظهار می‌دارد: به دلیل آنکه پایه پولی کشورها براساس ذخایر طلاست، سرمایه گذاری در بازار سکه و طلا مناسب است، اما بازدهی آن طولانی مدت و حدود یکساله خواهد بود.

کشتی آرای درباره پیش بینی بازار طلا در کشور می‌گوید: پیش بینی می‌شود قیمت انس جهانی ثابت بماند، همچنین با توجه به مدیریت و کنترلی که از طرف بانک مرکزی روی قیمت ارز صورت گرفته و از طرفی با توجه به نزدیکی ایام محرم و کاهش تقاضا برای خرید سکه و طلا، قیمت‌ها در این بازار کاهشی خواهد شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تحریریه
مجله زندگی
ارسال نظر