این بار نوبت به یزدانی رسید/ شوکی که مدافع استقلال به این تیم وارد کرد + عکس

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: «اگر یزدانی بعد از ماجرای آن پنالتی به سپاهان نمی‌رفت مسئله‌ای نبود، اما حالا انتخاب او برای همه سوال‌های بی پاسخ زیادی را به وجود آورده است.»
این بار نوبت به یزدانی رسید  شوکی که مدافع استقلال به این تیم وارد کرد + عکس
کد خبر : ۱۲۷۵۵

 شاید اگر سیاوش یزدانی بعد از اخراج از استقلال راهی سپاهان نمی‌شد و به تیم دیگری می‌رفت انتشار تصاویر او با پیراهن تیم جدید آن چنان درمیان هواداران و پیشکسوتان این باشگاه سروصدا ایجاد نمی‌کرد، اما یزدانی چند روز بعد از اهدای آن پنالتی به سپاهان راهی همین تیم شد تا حالا انتشار تصاویر او درکنار پیراهن سپاهان که گفته می‌شود تا سال ۱۴۰۴ قرارداد بلند مدتی با این باشگاه منعقد کرده، صدای همه را درآورد.
حتی حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و چنین گفته است: «اگر یزدانی بعد از ماجرای آن پنالتی به سپاهان نمی‌رفت مسئله‌ای نبود، اما حالا انتخاب او برای همه سوال‌های بی پاسخ زیادی را به وجود آورده است.»
درصفحات مجازی استقلالی نیز حملات گسترده‌ای به این بازیکن شده و حتی برخی او را متهم به کم کاری علیه استقلال کرده‌اند. موضوعی که البته خود یزدانی هرگز قبولش ندارد و تمام اتفاقات بازی با سپاهان را فوتبالی می‌داند.
به هرحال یزدانی با انتخاب خود راه بازگشتش را به استقلال بست مگر آنکه روزی دوباره فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال برگزیده شود و او به این باشگاه بازگردد.

672405_581

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر