حمایت عجیب پیکه از مسی/ او بار دیگر ثابت کرد از رونالدو بهتر است

همبازی سابق مسی گفت: لیونل در ۳۵ سالگی با قهرمانی در جام جهانی بار دیگر ثابت کرد از رونالدو بهتر است.
حمایت عجیب پیکه از مسی  او بار دیگر ثابت کرد از رونالدو بهتر است
کد خبر : ۱۳۳۳۶

همبازی سابق مسی گفت: لیونل در ۳۵ سالگی با قهرمانی در جام جهانی بار دیگر ثابت کرد از رونالدو بهتر است.
جرارد پیکه می‌گوید در ماه‌های اخیر و پس از بازنشتگی دوران سختی را گذرانده است. او با مقایسه دوران بازی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، هم بازی سابقش را برتر از رقیب دیرینه اش در نظر می‌گیرد.
جرارد پیکه  در اینباره گفت:این یک واقعیت است که مبارزات لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بسیار تحسین برانگیز بوده و این دو نفر در طول یک دهه رقابت عالی کار کردند. به نظرم از لحاظ استعداد لیونل مسی قطعا برتر از رونالدو است. درست است که کریستیانو نهایت تلاشش را کرده تا بتواند به این جایگاه برسد، اما اگر دوران بازی هر دو را مقایسه کنید، انتخاب من قطعا مسی است. لیونل در ۳۵ سالگی نشان داد که می‌تواند همچنان بهترین بازیکن دنیا باشد و در جام جهانی هم آن را نشان داد.
پیکه ادامه داد: چند ماهی می‌شود که با مسی صحبت نکرده ام. پس از حذف از جام جهانی ارتباطم را با دنیای فوتبال قطع کردم. پس از اعلام بازنشستگی ام از فوتبال ارتباطم را با آن قطع کردم و جز بازی فینال که آن را هم کامل ندیدم باقی بازی‌های جام جهانی را تماشا نکردم. چند روزی به تعطیلات رفتم. ماه‌های اخیر برای من به عنوان یک فرد حرفه‌ای سخت بوده است و نیاز داشتم ارتباطم با فوتبال را قطع کنم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر