خروج مدیرعامل سایپا از کشور صحت دارد ؟

رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: مدیرعامل در آستانه سفر رئیس جمهور به کشور چین، به منظور توسعه همکاری ها به چین سفر کرده و برخی مخالفین شایعه جابجایی مدیرعامل گروه را مطرح کرده‌اند که این موضوع صحت ندارد.
خروج مدیرعامل سایپا از کشور صحت دارد ؟
کد خبر : ۱۳۳۶۹

علیمردان عظیمی فشی با بیان مطلب فوق افزود: در یکسال حضور مدیرعامل و تیم مدیریتی جدید در سایپا، با همدلی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای فرامین ۸ بندی رئیس جمهور در حوزه های تولید، توسعه سبد محصول، کیفیت محصولات، صادرات، عرضه و تحویل، کاهش خودروهای ناقص، تولید به صورت عبور مستقیم، خدمات پس از فروش و رضایت مندی مشتریان و ...  رشد مناسبی در گروه سایپا ایجاد شده و جهش چشمگیری در این حوزه ها با وجود مشکلات موجود صورت گرفته که نشانگر عملکرد مناسب مدیرعامل گروه است.

تولید خودرو به مرز ۱ میلیون دستگاه رسید

عظیمی فشی با تاکید بر ادامه این روند مثبت در گروه سایپا، گفت: حرکت سایپا در طول یک سال گذشته به گواه آمار و گزارش ها بسیار مثبت بوده و قطعا هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا از این عملکرد مدیرعامل در ادامه مسیر حمایت قاطع خواهد کرد.

وی افزود: مدیرعامل گروه سایپا در سفر به چین، توسعه همکاری با شرکت‌های خودروسازی چینی در زمینه تولید محصولات مشترک جدید و همچنین واردات خودروهای به روز را مورد بررسی قرار خواهد داد که مطمئنا دستاورد این سفر در افزایش موفقیت ها تاثیرگذار خواهد بود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر