قیمت سکه در روزهای آتی به کجا خواهد رسید؟

در پایان معاملات روز پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، قیمت سکه امامی به ۲۷ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان رسید. این در حالی بود که این نوع سکه دیروز روی قیمت ۲۶ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان بازگشایی شده بود؛ به این ترتیب سکه امامی تنها در یک روز معادل یک میلیون و ۷۹۸ هزار تومان گرانتر شد!
قیمت سکه در روزهای آتی به کجا خواهد رسید؟
کد خبر : ۱۳۸۹۸

در پایان معاملات روز پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، قیمت سکه امامی به ۲۷ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان رسید. این در حالی بود که این نوع سکه دیروز روی قیمت ۲۶ میلیون و ۳۹۸ هزار تومان بازگشایی شده بود؛ به این ترتیب سکه امامی تنها در یک روز معادل یک میلیون و ۷۹۸ هزار تومان گرانتر شد! حباب سکه امامی در این قیمت به ۶ میلیون و ۹۸۸ هزار تومان رسیده است.
پیش بینی قیمت سکه
عبادالله محمدولی، کارشناس بازار طلا و سکه در این رابطه به اقتصاد ۲۴ گفت: من فکر می‌کنم تا نیمه دوم اسفندماه همچنان قیمت طلا و سکه افزایشی است.
وی با بیان اینکه با ادامه شرایط فعلی اقتصادی و سیاسی در کشور نباید انتظار کاهش قیمت‌ها را داشته باشیم، ادامه داد: تقاضای طلا و سکه چند روز مانده به عید ۱۴۰۲ و با آغاز ماه رمضان خود به خود کاهش پیدا می‌کند و احتمالا قیمت‌ها ثابت خواهد شد. البته با وضع فعلی کشور نباید انتظار داشته باشیم که قیمت طلا و سکه پایین بیاید. همین که قیمت در همین سطح بماند و گران‌تر نشود، هنر است.
قیمت سکه در دالان وحشت
این کارشناس بازار طلا و سکه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سکه تا پایان سال ۳۰ میلیونی می‌شود، پاسخ داد: به نظرم از محالات است که سکه تا پایان سال کانال ۳۰ میلیونی را ببیند.
محمدولی ادامه داد: امیدواریم حجم تقاضایی که هست، کمی فروکش کند و به نظر می‌رسد قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بعد از ۲۰ اسفند اصلاحی خواهد داشت، زیرا شب عید تقاضا خیلی کم می‌شود. از آنجایی که مردم به سفر می‌روند تب و تاب تقاضا کاهش می‌یابد و بنابراین قیمت‌ها اصلاح می‌شود. مردم در دهه سوم اسفند به جای خریدار طلا، فروشنده می‌شوند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر