پدر معتاد فرزند ۱۰ ماهه‌اش را خفه کرد

جانشین فرماندهی انتظامی استان شرق تهران خبر داد: مردی که به دلیل استعمال مواد مخدر نوزاد ۱۰ ماهه خودش راضرب وشتم قرار و خفه کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی پردیس دستگیر شد.
پدر معتاد فرزند ۱۰ ماهه‌اش را خفه کرد
کد خبر : ۱۳۹۳۷

سرهنگ شهرام امیریان در خصوص این خبر بیان داشت: در پی ارجاع پرونده ای با موضوع مرگ مشکوک نوزادی ۱۰ ماهه به پلیس آگاهی شهرستان بررسی موضوع در دستورکارقرار گرفت. وی افزود: پس از هماهنگی قضائی و احضار پدر نوزاد وی در تحقیقات اولیه عنوان کرد نوزاده ۱۰ ماهه وی روی اپن آشپزخانه بوده که ناگهان متوجه افتادن وی بر روی زمین و سپس فوت شدن وی شدم.

به نقل از رکنا، جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت:با توجه به شواهد و آثار ضرب و جرح بر روی بدن کودک ماموران را برآن داشت نسبت به موضوع حساسیت بیشتری به خرج دهند . این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته از پدر نوزاد، نامبرده با مشاهده مدارک و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و راز قتل نوزاد ۱۰ ماهه اش را اینگونه بیان کرد که در روز حادثه بدلیل استعمال مواد مخدر درحال خودم نبودم و زمانی که نوزادم گریه میکرد وی را مورد ضرب و شتم قرارداده و سپس وی خفه کردم.

سرهنگ امیریان با اشاره به معرفی قاتل به مراجع قضائی اظهار داشت: دریافت آموزش های کنترل خشم وپیشگیری از آسیبهای اجتماعی (اعتیاد و..) و مراجعه به کارشناسان روانشناسی برای حل مشکلات از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری می کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر