پرسپولیس نمی خواهد در بازی با سپاهان کشته دهد

باشگاه سپاهان به دنبال این است تا از شورای تامین استان اصفهان مجوز میزبانی از کل گنجایش در بازی روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس را بگیرد و درخواست خود در این زمینه را هم ارائه داده است.
پرسپولیس نمی خواهد در بازی با سپاهان کشته دهد
کد خبر : ۱۳۹۸۴

هواداران سپاهان روز گذشته استقبال پرشوری از بازی دوستانه این تیم با تیم زنیت روسیه داشتند و کلی هم برای پرسپولیس و هوادارانش کری خواندند.
در همین راستا باشگاه سپاهان به دنبال این است تا از شورای تامین استان اصفهان مجوز میزبانی از کل گنجایش در بازی روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس را بگیرد و درخواست خود در این زمینه را هم ارائه داده است.
با توجه به همین مسئله یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: "قطعا ما مخالف این قضیه هستیم چرا که شورای تامین در بازی‌های های لیگ برتر فقط مجوز حضور ۵ درصدی تماشاگران را در ورزشگاه آزادی صادر می‌کند و در شهرهای دیگر از جمله اصفهان هم نهایتا ۳۰ درصد سکوهای ورزشگاه‌ها باید پر شود. به این خاطر نباید صرفا برای یک بازی قوانین تغییر کند. اگر این اتفاق رخ دهد آن وقت در بازی برگشت ما با سپاهان در ورزشگاه آزادی هم باید مجوز استفاده از گنجایش ورزشگاه صادر شود."
به نظر می‌آید شورای تامین اصفهان با درخواست باشگاه سپاهان موافقت نکند از این جهت که حساسیت این بازی خیلی بالاست و ممکن است اتفاقات حاشیه‌های زیادی روی سکوها رخ دهد. اتفاقی که در سال‌های قبل به شکل‌های مختلفی پیش آمده و فقط کشته نداده است!

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر