وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران با چه شرایطی پرداخت می‌شود ؟

آن دسته از اشخاص حقوقی که مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران هستند و به وام احتیاج دارند، می‌توانند از طریق طرح « مهریار» تا 200 میلیون تومان تسهیلات بدون سود از این مجموعه دریافت کنند.
وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران با چه شرایطی پرداخت می‌شود ؟
کد خبر : ۱۴۲۲۷

اشخاص حقیقی مشتری بانک مهر ایران برای دریافت وام 200 میلیون تومانی این مجموعه باید در یکی از شعب این بانک، سپرده قرض الحسنه داشته باشند. تنها افتتاح حساب قرض الحسنه کافی نیست و باید حداقل سه ماه گردش حساب نیز ثبت شود. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی و داشتن ضامن است. به منظور اثبات اعتبار شغلی ارائه اساسنامه و جواز کسب و چک ضروری است، برای ضامن رسمی نیز کارکنان شرکت این امکان را دارند به صورت ضربدری ضامن هم شوند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 18 ماه است. این وام قرض الحسنه بوده و تنها 4 درصد کارمزد به آن تعلق می‌گیرد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت اقساط، میزان هر قسط 11 میلیون و 111 هزار و 111 تومان است. مجموع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 200 میلیون و 200 هزار تومان می‌رسد.

میزان وام و تسهیلات ارائه شده توسط بانک مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران با کمک به ترویج فرهنگ قرض الحسنه و پرداخت وام بدون سود برای کمک به تامین بخشی از کمبود نقدینگی مشتریان خوش حساب و واجد شرایط فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون این مجموعه انواع خدمات مجاز بانکی اعم از افتتاح حساب، قراردادها، طرح‌های اعتباری قرض الحسنه و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه همواره در پرداخت انواع تسهیلات و وام پیشگام بوده است. به گفته سیدسعید شمسی‌نژاد، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، این مجموعه طی 11 ماهه گذشته 4.5 میلیون فقره وام قرض الحسنه پرداخت.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر