کشف جسد دومین جوان در سد هندودر استان مرکزی

پیکر جوان دوم حادثه سد هندودر پس از یک شبانه روز از دریاچه سد هندودر خارج شد.
کشف جسد دومین جوان در سد هندودر استان مرکزی
کد خبر : ۱۴۵۰۷

محسن فضلی سرپرست سازمان آتش نشانی اراک گفت: این دو جوان عصر پنجشنبه اقدام به تردد و تفریح روی سطح یخ زده دریاچه سد هندودر می‌کنند که به علت شکستن یخ، به داخل دریاچه سقوط می‌کنند.

فضلی افزود: با تلاش حاضران، یکی از این افراد نجات پیدا می‌کند و احیا می‌شود، اما دیگری غرق می‌شود و پیکر بی جانش پس از یک شبانه روز توسط آتش نشانی از دریاچه خارج می‌شود.

بهروز ایران نژاد رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی هم گفت: پس از اعلام گزارشی مبنی بر غرق شدن دو جوان حدودا ۲۶ ساله در سد هندودر، به سرعت یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ هندودر به محل حادثه اعزام و پایگاه اورژانس هوایی استان برای نجات جان این مصدومین به حالت آماده باش درآمد.

ایران نژاد افزود: فرد مصدوم دیگر به دلیل غرق شدگی دچار مشکلات تنفسی بوده که با اقدامات تخصصی کارشناسان اورژانس ۱۱۵ از مرگ حتمی نجات یافته است.

او اضافه کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته در سد‌های مختلف استان چندین مورد حادثه تلخ غرق شدگی برای شهروندان و علی الخصوص جوانانی که متاسفانه به فنون شنا هم آشنایی داشته اند رغم خورده است که از همه هموطنان درخواست میکنیم از شنا کردن و ماجراجویی در سد‌ها خصوصا سد‌های خاکی خودداری کنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر