فوت دختر ۱۱ ساله قمی با ماجرای مسمویت‌های سریالی ارتباط دارد ؟

اخیرا شایعاتی مبنی بر ارتباط فوت دختر ١١ ساله قمی در چند روز گذشته با حوادث مسمومیت در مدارس مطرح شده است.
فوت دختر ۱۱ ساله قمی با ماجرای مسمویت‌های سریالی ارتباط دارد ؟
کد خبر : ۱۴۶۴۰

آیا فوت  «فاطمه رضایی»  دختر دانش آموز ۱۱ ساله ارتباطی با مسمومیت دانش آموزان دارد ؟

تسنیم به نقل از  پدر این دختر نوشت :فاطمه از سه هفته قبل به مدرسه نرفته است و بنا بر اعلام فردی مطلع در دانشگاه علوم پزشکی قم در مدرسه محل تحصیل این دانش آموز حادثه مسمومیت تاکنون گزارش نشده است.

دختر ۱۱ ساله قمی به نام «فاطمه رضایی» طی چند روز گذشته به دلیل مشکلات کلیوی و بیماری عفونی پس از مراجعه به بیمارستان فوت می‌کند فوت این دختر ارتباطی با حوادث مسمومیت‌ها در مدارس قم ندارد.

واکنش وزیر به شایعه فوت یا فلج شدن دانش آموزان قمی در مسمومیت‌های سریالی

وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیتهای اخیر دانش آموزان در استان قم گفت: شایعات موج‌های رسانه‌ای خارج از کشور در این موضوع باعث نگرانی برخی خانواده‌ها شد؛ در حالیکه در این خصوص تلفات جانی نداشتیم.

یوسف نوری در حاشیه پنجاه و نهمین نشست کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور درباره مسمومیت های اخیر دانش آموزان در استان قم توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در استان قم نهادهای مختلفی مشغول بررسی این موضوع هستند. شایعات موج‌های رسانه‌ای خارج از کشور در این موضوع باعث نگرانی برخی خانواده‌ها را به همراه داشت. در این خصوص تلفات جانی نداشتیم، اما برخی شایعه کرده‌اند که دانش‌آموزان فوت کرده‌اند یا دچار عوارضی همچون فلجی شده‌اند که این شایعات تکذیب می‌شود.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
عرشه
مجله زندگی
ارسال نظر