مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سفرش به تهران چه گفت؟

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر به تهران و دیدار با مقامات بلند پایه ایران را برای حل‌وفصل مسائل پادمانی مهم ارزیابی کرد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سفرش به تهران چه گفت؟
کد خبر : ۱۵۰۹۰

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر به تهران و دیدار با مقامات بلند پایه ایران را برای حل‌وفصل مسائل پادمانی مهم ارزیابی کرد.
رافائل گروسی این مطلب را در جمع خبرنگاران مستقر در وین، پس از بازگشت از سفر دو روزه به تهران و دیدار با مقامات کشورمان مطرح کرد.
گروسی دیروز (۱۲ اسفند) وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال رسمی بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی قرار گرفت. وی دیروز و امروز با محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار و دو طرف در نشست مشترک خبری شرکت کردند. ملاقات با وزیر امور خارجه و رئیس جمهوری کشورمان از دیگر برنامه‌های وی در جریان سفر به تهران بود.
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان در ملاقات با گروسی، با بیان اینکه برخی کشورها مسأله هسته‌ای را بهانه‌ فشار مضاعف بر ملت ایران قرار داده‌اند، توصیه کرد که آژانس رفتار حرفه‌ای و منصفانه و بی طرفانه داشته و تحت‌تأثیر مقاصد سیاسی قدرت‌ها قرار نگیرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
کرامت سلیمی
ارسالی در
یکی از اشنایان بنده 15 سال است که دکترای انرژی هسته ای دارد و سالهاست که در یک باغ در 10 کیلومتری شهرستان فسا کار می کند. روزها ابیاری می کند و به درختان می رسد و شبها هم به عنوان نگهبان در باغ می خوابد تا پول بیشتری گیرش بیاد.
اگر انرژی هسته ای واقعیست چرا از این فرد استفاده نمیشه و باید کارگری کنه.
کرامت سلیمی
ارسالی در
یک فوق لیسانس فیزیک هسته ای هم قبلا" دیدم که نتوانسته بود کار پیدا کنه و در یک غسالخانه مرده ها را شستشو می داد و همیشه هم بوی کافور و موادی از این دست می داد.

یک بار در بازار بنرعباس دیدمش.

یک نایلون پر از ماده بهداشتی تیزبر یا همان اصطلاح عامیانه واجبی خریده بود.

از اینکه این صحنه را دیدم خوشش نیامد. من هم به روی خودم نیاوردم و وانمود کردم که اهمیتی نمیدم.

به نطرم برای غسل دادن مرده ها پول را به اسم خرید کافور می گیره ولی مرده را ها رو با واجبی میشوره.

کافور گرانه اما واجبی ارزانه.

اختلاف پول را برای خودش برمی داشت.