توضیحات آموزش و پرورش شهرستان دلیجان درباره درگذشت ساناز جمشیدی + فیلم

رئیس بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان درباره جان باختن «ساناز جمشیدی» به علت مسمومیت در مدرسه توضیحاتی ارائه کرد.
توضیحات آموزش و پرورش شهرستان دلیجان درباره درگذشت ساناز جمشیدی + فیلم
کد خبر : ۱۵۱۲۵

رئیس بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان با تکذیب درگذشت «ساناز جمشیدی» به دلیل مسمومیت گفت: وی با علائم حاد تنفسی مراجعه کرد و بررسی ها نشان دهنده بیماری عفونی و کووید ۱۹ بوده است.

وحید کاشانی تبار اظهار کرد: ساناز جمشیدی با علائم حاد تنفسی و عفونت مراجعه کرده و با بررسی‌های اولیه و شواهد موجود، علائم تنفسی نشان‌دهنده بیماری عفونی تنفسی و کووید بوده و نتایج تست Rapid و PCR وی نیز مثبت بوده است.

او اضافه کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر از مسمومیت دانش آموزان دریافت نشده است.

 توضیحات آموزش و پرورش شهرستان دلیجان درباره درگذشت ساناز جمشیدی

رسول شبانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان نیز گفت: پیرو شایعات مطرح‌شده در فضای مجازی و رسانه‌های معاند مبنی بر درگذشت خانم ساناز جمشیدی و انتشار اخباری مبنی بر دانش‌آموز بودن او، نکته‌ای قابل تاکید است. با توجه به اینکه وی حدود ۳۰ سال سن داشته است، مسئله دانش‌آموز بودن او به شدت تکذیب می‌شود. در منطقه دلیجان تا به حال مسمومیتی در حوزه مدارس و دانش‌آموزان وجود نداشته است.

دکتر وحید کاشانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان دلیجان نیز گفت: وی با علائم حاد تنفسی و عفونت تنفسی مراجعه کرده و با بررسی‌های اولیه و شواهد موجود، علائم تنفسی نشان‌دهنده بیماری عفونی تنفسی و کووید بوده و نتایج تست Rapid و PCR وی نیز مثبت بوده است.

پدر مرحومه جمشیدی نیز با اشاره به ابتلای دخترش به بیماری و سه بار مراجعه او به پزشک گفت: در مراجعه آخر وی به اتاق احیا منتقل شد و با وجود تلاش‌های پزشکان متخصص و کادر درمان، فوت کرد. پزشکان بیماری وی را کووید تشخیص دادند.

پس از فوت یک بانوی دلیجانی اخبار مختلفی مبنی بر علت درگذشت او، از مسمومیت در مدرسه تا مسائل سیاسی، در فضای مجازی مطرح شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر