آموزش تنظیمات میکروفون کالاف دیوتی موبایل + 3 راهکار حل مشکل!

بازی کالاف دیوتی موبایل از جمله بازی‌های محبوب و دوست‌داشتنی است که در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد. در این بازی مودهای مولتی پلیر، بتل رویال، زامبی مود و رنک مچ قرار دارد که کاربران برای حضور در تمامی این مودها باید از دیتا موبایل یا مودم (اینترنت) نیز استفاده کنند.
آموزش تنظیمات میکروفون کالاف دیوتی موبایل + 3 راهکار حل مشکل!
کد خبر : ۱۵۴۵۱

گزارش آگهی | به دلیل آنلاین بودن بازی ممکن است برخی از کاربران به هنگام تنظیمات صدا و میکروفون این بازی با مشکلاتی مواجه شوند. یکی از رایج‌ترین مشکلات در بازی کالاف دیوتی موبایل قطع شدن میکروفون کاربران در هنگام اجرای بازی است. مشکلاتی چون عدم اجازه دسترسی به میکروفون از جمله دلایل شایع کار نکردن میکروفون در این بازی است. در ادامه این مطلب راهکارهای حل مشکل میکروفون کالاف دیوتی موبایل به همراه نکات آموزشی چگونگی تنظیم ویس چت و صدا را معرفی می‌کنیم.

راهکارهای حل مشکل میکروفون کالاف دیوتی موبایل

یکی از اصلی‌ترین دلایل کار نکردن میکروفون بازیکنان در کالاف دیوتی موبایل عدم فعال‌سازی میکروفون این بازی در تنظیمات موبایل است. در این راستا ممکن است برای افراد این سوال پیش بیاید که چگونه در کالاف دیوتی میکروفون را فعال کنیم؟ برای حل مشکل میکروفون کالاف دیوتی کافی است تا به تنظیمات گوشی خود به بخش Wifi بروید و سپس از قسمت Privacy این اجازه دسترسی به میکروفون این اپلیکیشن را فعال کنید. برای حل مشکل میکروفون کالاف دیوتی موبایل ایفون نیز می‌توانید این مراحل فوق را طی کنید و فعال بودن مجوز میکروفون این بازی در گوشی خود را بررسی کنید.

در صورتی که از فعال بودن مجوز میکروفون این بازی مطمئن هستید، بهتر است دکمه‌های بلندگو و میکروفون واقع در بخش بالایی صفحه اول بازی را یکبار خاموش و روشن کنید. یکی دیگر از بهترین راهکارها برای حل مشکل میکروفون کالاف دیوتی موبایل ری استارت کردن تلفن همراه است. در صورتی که تمامی راهکارهای گفته شده را تست کردید و باز هم این مشکل برطرف نشد، باید یکبار تلفن همراه خود را Restart کنید تا مشکل حل شود.

دسترسی به دکمه میکروفون در تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

یکی دیگر از راهکارهای ساده حل مشکل میکروفون کالاف دیوتی موبایل مراجعه به تنظیمات صدا در این بازی است. بعد از وارد شدن به بخش Setting وارد شوید و سپس گزینه Custom Layout را لمس کنید. در بخش تنظیمات کاستوم باید به نشانگرهای بلندگو و میکروفون دقت کنید و باید هر دو را فعال کنید. البته در برخی موارد ممکن است دستگاه‌های بلوتوثی دیگری چون هدست‌ها و هندزفری‌های بلوتوثی به گوشی موبایل وصل باشند که در چنین شرایطی اگر میکروفون میوت باشد، شما نمی‌توانید در داخل بازی نیز با دوستان خود صحبت کنید.

AGAHI2

شایع‌ترین علت قطع شدن صدا در کالاف دیوتی موبایل

یکی از مواردی که بسیاری از بازیکنان کالاف دیوتی موبایل از آن بی‌خبر هستند، تنظیمات انحصاری صدا در این بازی است. در حقیقت علت قطع شدن صدا در کالاف دیوتی موبایل فعال نبودن گزینه ویس چت در بخش تنظیمات صدای این بازی است. برای فعال‌سازی این گزینه یا کسب اطمینان از فعال بودن آن باید به بخش Setting مراجعه کنید و پس از وارد شدن به بخش تنظیمات صدای بازی کالاف دیوتی موبایل یا همان گزینه AUDIO AND GRAPHICS گزینه ویس چت را فعال کنید.

در مقابل هر یک از گزینه‌های مربوط به صدا در این بازی، قابلیت تنظیم میزان صدا هر کدام نیز وجود دارد. در برخی مواقع ممکن است ولوم مربوط به گزینه میکروفون در این تنظیمات صفر باشد که در چنین شرایطی برای حل مشکل میکروفون کالاف دیوتی موبایل باید ولوم این گزینه را روی هر عدد دلخواه به جز صفر تنظیم کنید.

AGAHI3

دانلود ویس چنجر برای کالاف دیوتی موبایل

حالا که با راهکارهای حل مشکل میکروفون کالاف دیوتی موبایل آشنا شدید، بهتر است با برخی قابلیت‌های ویژه‌ای مانند تغییر صدا در این بازی اطلاعات کاملی را به دست آورید. شاید شما هم مانند بسیاری از بازیکنان و طرفداران بازی کالاف دیوتی موبایل دوست دارید صدای خود را در بازی تغییر دهید و دوستان و دشمنان خود را شگفت‌زده کنید. متاسفانه این امکان برای گوشی‌های سامسونگ وجود ندارد؛ اما در مقابل افرادی که گوشی شیائومی دارند به راحتی می‌توانند از این قابلیت ویژه بهره ببرند.

بهترین ویس چنجر برای کالاف دیوتی موبایل در گوشی‌های شیائومی استفاده از حالت توربو گیم نصب شده روی گوشی است. با استفاده از این افزونه که در سمت چپ بالا موبایل به هنگام بازی قرار گرفته است، با کشیدن این نوار به سمت داخل چندین گزینه نمایش داده می‌شود. از بین این گزینه‌ها باید آیکون آدمک را انتخاب کنید، بعد از انجام این کار چندین گزینه از جمله Girl، Woman، Man و Original وجود دارد.

خرید سی پی برای کالاف دیوتی موبایل

همان طور که می‌دانید تنها با استفاده از CP در بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توان بسیاری از اسلحه‌های Legendary و همچنین لباس‌های مخصوص را خریداری کرد. بازی با لباس‌های خاص و اسلحه‌هایی با قدرت‌های شگفت‌انگیز و ظاهر متفاوت می‌تواند حس بسیار خوبی به بازیکنان در این بازی القا کند. در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین مانند کالاف سنتر در حال فروش سی پی کالاف دیوتی موبایل هستند، اما متاسفانه برخی از این فروشگاه‌ها تنها با هدف سودجویی در این حوزه فعالیت می‌کنند. اما سایت‌هایی چون کالاف سنتر از جمله سایت‌های رسمی و قانونی خرید CP کالاف دیوتی موبایل، اکانت کالاف دیوتی هستند و شما با اطمینان خاطر می‌توانید سی پی‌های مورد نیاز خود را با بهترین قیمت از این فروشگاه خریداری کنید.

سخن آخر

حل مشکل میکروفون کالاف دیوتی موبایل یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران تازه وارد است. مواردی چون عدم صدور مجوز برای میکروفون در تنظیمات موبایل، غیر فعال بودن گزینه Microphon در تنظیمات صدای بازی کالاف دیوتی موبایل از شایع‌ترین دلایل کار نکردن میکروفون در این بازی است.

البته در برخی موارد به علت ضعیف بودن بیش از حد اتصال شبکه اینترنت ممکن است صدای بازیکنان از میکروفون با تاخیر نیز به سایر بازیکنان منتقل شود. اگر با رعایت تمامی موارد فوق باز هم مشکل میکروفون در بازی کالاف دیوتی موبایل برطرف نشد، بهتر است موبایل خود را یکبار ری استارت کنید تا تمامی باگ‌های احتمالی موجود برطرف شوند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر