انتقاد تند یک نماینده مجلس از وزیر کار درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یکی از افرادی که تشویق به خلاف قانون می‌کند آقای منادی رئیس کمیسیون آموزش است؛ ما ملزم به قانون هستیم ولی ایشان یکی از افراد تحریک کننده آموزش و پرورش به بی انضباطی مالی است.
انتقاد تند یک نماینده مجلس از وزیر کار درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان
کد خبر : ۱۷۰۳۲

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که آنچه امروز شاهد هستیم رضایتمندی و امیدواری بازنشستگان نیست بلکه افزایش دامنه شرمندگی و ناامیدی پدربزرگ ها و مادربزرگ های جامعه خانواده محور ایران است.

صدیف بدری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیان کرد: مطالبه جدی و برحق بازنشسته ها اجرای کامل قانون همسان سازی حقوق است و نادیده گرفتن اجرای این قانون معنایی جز قانون گریزی ندارد. مسئولان دولتی در شعار و سرلوحه کار خود از ایجاد رضایتمندی در بازنشسته ها حرف می زنند اما در عمل  دنبال اجرای کامل همسان سازی حقوق بازنشسته ها و کارمندان نیستند.

وی در ادامه اظهار کرد: آنچه امروز شاهد هستیم رضایتمندی و امیدواری بازنشستگان نیست بلکه افزایش دامنه شرمندگی و ناامیدی پدربزرگ ها و مادربزرگ های جامعه خانواده محور ایران است. هیچ تعللی در این زمینه توجیه پذیر نیست. این موضوع از نگاه اشتباه پایین بودن هزینه زندگی بازنشسته ها در بین برخی مدیران نشات می گیرد و قابل قبول نیست.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر