ویدیویی جالب و دیده نشده از کیومرث پوراحمد

خبر تلخ صبح امروز از شهرک ساحلی انزلی منتشر شد. شایعه ای که در چند دقیقه رخت عزا بر تن سینمای ایران کرد : کیومرث پوراحمد درگذشت.
کد خبر : ۱۷۰۵۶
کیومرث پوراحمد، نام او سریع می بردمان به اواخر دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ . به خواهران غریب و خسرو شکیبایی که برای مان می خواند:«مادر من ... مادر من تو یاری و یاور من ...» با کیومرث پوراحمد می رویم دنیای شیرین قصه های مجید. بی بی دوست داشتنی ، ناظم بداخلاق و قصه ساده اما تو در توی نوشته جادویی هوشنگ مرادی کرمانی عزیز. ما با کیومرث پوراحمد شب یلدا را گذرانده ایم و در کفش هایم کو و چند کار آخرش ، برایش در مذمت گذر روزگار درخشان نوشته ایم.
او از امروز تصمیم گرفت تا در میان مان نباشد. این را هوشنگ گل مکانی و رفقای قدیمی پوراحمد در مجله فیلم تایید کرده اند.
برای اما مهم نیست او چرا تصمیم به رفتن گرفته ، ماییم و خاطرات شیرینی که برای من به یادگار گذاشته.
روحش شاد
مجله فیلم امروز به سردبیری هوشنگ گلمکانی خبر داد که کیومرث پوراحمد از سر افسردگی و ناامیدی بی‌آیندگی و بیهودگی خودکشی کرده و به زندگی خود پایان داده است؛ همین قدر سهمگین و باورنکردنی، وحشتناک و تکان‌دهنده.
کیومرث پوراحمد که در سفر به بندرانزلی و ویلایش در این شهر ساکن بود، شب گذشته با مرگ خود خواسته به زندگی خود پایان داده است
*همچنین قابل توجه هموطنان عزیز، لطفا در صورت مواجه با افکار خودکشی یا اقدام به خودکشی در هر ساعتی از شبانه روز با شماره «۱۲۳» و همچنین «۱۴۸۰» تماس بگیرید.
تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
سلام نو
مجله زندگی
ارسال نظر