ماجرای اعطای وام تندرستی بانک شهر چیست ؟

بانک شهر به منظور بهسازی و نوسازی باشگاه‌های ورزشی در شهرهای مختلف کشور، طرح به نام طرح «تندرستی» را تدارک دیده و در قالب آن به صاحبان باشگاه‌ها وام اعطا می‌کند.
ماجرای اعطای وام تندرستی بانک شهر چیست ؟
کد خبر : ۱۷۰۸۵

این مجموعه به باشگاه‌های ورزشی که مایل به دریافت تسهیلات تندرستی هستند، در قالب عقد مرابحه این وام را پرداخت خواهد کرد. عقد مرابحه بابت سرمایه در گردش تامین مواد مصرفی، سرمایه ثابت تامین تجهیزات، ملزومات و ابزارهای کار مورد استفاده در باشگاه منعقد می‌شود. مبلغ و شرایط این تسهیلات با توجه به وضعیت دریافت کنندگان منعطف است. اما مدت زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات بین 24 ماه تا 36 ماه تغییر می‌کند.

درباره بانک شهر و آخرین دستاورد این مجموعه بیشتر بدانید

بانک شهر از سال 1388 در خصوص تامین نیاز شهرداری‌ها به اعتبارات کلان، تامین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینه‌ها و مخارج شهر برای تحقق توسعه شهری و تجربه خودکفایی فعالیت خود را آغاز کرد. شهرداری‌های تهران، شیراز، اصفهان، قزوین، قم، کرج، اهواز و تبریز سهامداران اصلی بانک شهر هستند. میزان سهام شناور این بانک بالغ بر 30 درصد است که بیشتر آن در دست عده زیادی از کارکنان واحدهای تابعه شهرداری تهران و کارکنان شهرداری‌های کلانشهرها و اشخاص عادی است.

بانک شهر طی سال‌های فعالیت خود توانسته دستاوردهای زیادی را به دست آورد. آخرین دستاورد این بانک تندیس زرین سرآمدی و نشان ویژه مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی بود. این جایزه با کسب امتیاز 750 از آرای ممیزان و ارزیابان و دریافت پنج ستاره به بانک شهر اعطا شد. این دوره با هدف سوق دادن روابط عمومی‌ها به سمت سرآمدی، ارتقا کیفیت فعالیت‌ها و انطباق آن‌ها با استانداردهای یک روابط عمومی سرآمد در ابعاد ساختاری، کارکردی و محتوایی برگزار شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر