اظهارات مهم نماینده کارگران درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت

نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور در ارتباط با پیگیری‌های طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گفت: ما ماجرا را از مجلس با دقت پیگیری کردیم.
اظهارات مهم نماینده کارگران درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت
کد خبر : ۱۷۲۷۲

رامین اناری (نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور) در ارتباط با پیگیری‌های طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گفت: ما ماجرا را از مجلس با دقت پیگیری کردیم؛ کمیسیون اجتماعی مجلس در حال کار سنگین و مداوم روی ابهامات طرح ساماندهی‌ست؛ قصد دارند ابهامات مشخص شده توسط شورای نگهبان را با دقت و کلمه به کلمه برطرف کنند.
به گفته وی، نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی در حال رایزنی و ارتباط مدام با مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد ابهامات طرح ساماندهی هستند و تلاش می‌کنند کار به صورت علمی و کاملاً نسجیده پیش برود.
اناری اضافه می‌کند: امیدواریم کمیسیون اجتماعی مجلس پاسخ قاطعی به ابهامات طرح ساماندهی بدهد تا طرح مجدد از شورای نگهبان برگشت داده نشود؛ کل ابهاماتی که شورای نگهبان به طرح وارد کرده به اصل 75 قانون اساسی و بار مالی احتمالی طرح برمی‌گردد؛ کمیسیون اجتماعی با کار کارشناسی می‌تواند ثابت کند که طرح بار مالی ندارد و در عین حال از حیف و میل بیت‌المال جلوگیری می‌کند.
به اعتقاد این فعال کارگری، انتظار جامعه‌ی میلیونی طرح این است که کار تا پایان اردیبهشت به پایان برسد و در خردادماه طرح ساماندهی برای اجرا ابلاغ شود.
او تاکید می‌کند: خوشبختانه شورای نگهبان با کلیات طرح موافقت کرده و بحث روی یکسری واژه‌های مبهم و بار مالی احتمالی‌ست؛ نمایندگان مجلس قول داده‌اند با رفع ابهام سریع، مسیر تصویب و ابلاغ طرح را هموار کنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایلنا
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
ارسالی در
با سلام استخدام شدن فقط برای قشر کارگری بار مالی دارد که این همه بهانه میارید هنین مبلغی که حالا میگیریم با همونی مه به پیمانکار میدهید راضی هستیم لطف کنید اگه برای دزدی یه عده خاصی نیت طرح را تصویب نمایید
احمدی
ارسالی در
وجود پیمانکار برای خیلی ها سود اور بوده و دوست ندارند حذف شود برای همین سنگ اندازی میشود .
ناشناس
ارسالی در
انشاالله تصویب شود تا مشتی محکم بردهان دشمنان جمهوری اسلامی زده شود توسط نمایندگان انقلابی و شورای محترم نگهبان انشاالله کارگران و کارکنان دولت چرخ های پیش برنده نظام هستند پس باید تمام دغدغه های بهق آنان بررسی شود انشاالله .
عزت الله قنبری شیخکلایی
ارسالی در
.یعنی یه کار ساده مثل اینو نمیتونن انجام بدن...برای مملکت تصمیم میگیرن...تا کی از مو همون بدن پیمانکار بخورن با این حقوق کم مون. فقط چون خودشون خانواده جانباز ایثارگر هستن. برای خودشون سریع کار انجام میدن. تاکی میون مردم فرق میندازین..مگه با این حقوق که با تورم ۱۰۰میشه زندگی کرد...بیچاره کارگر بدبخت...سر گنج مثل نفت نشسته باشیم مثل فقیران زندگی کنیم...تف ...
ناشناس
ارسالی در
ای خدا. کی از دست شرکت ها راحت میشیم. شورای نگهبان .نگهبان مردم باشید تا نگهبان شرکت ها