فروش اکانت کلش اف کلنز

همانطور که می‌دانید بازی Clash of Clans یک بازی چند نفره آنلاین در سبک استراتژیک است.
فروش اکانت کلش اف کلنز
کد خبر : ۱۷۷۵۵

گزارش آگهی | بازیکنان در این بازی می‌توانند با پیوستن به یک clan به مبارزه با قبیله‌های دیگر بپردازند. می‌توان گفت که بدون شک بازی کلش آف کلنز یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها در سراسر جهان به شمار می‌رود. همچنان بعد از گذشت هفت سال این بازی طرفداران خود را حفظ کرده و به تعداد آن‌ها به طور روزانه افزوده می‌شود. امکان اجرای این بازی روی گوشی‌های اندروید، آیفون و سیستم ویندوز وجود دارد. با توجه به اینکه این بازی مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت، کمپانی سوپرسل این ویژگی را به بازی اضافه کرد که گیمرها بتوانند اکانت بازی خود را بفروشند یا اکانتی خریداری کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم نحوه فروش اکانت کلش اف کلنز و نحوه تخمین قیمت آن را به شما آموزش دهیم. اگر شما نیز قصد فروش اکانت کلش اف کلنز خود را دارید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

علت خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز

یکی از سوالات اصلی که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید این است که چرا بازیکنان نیاز به خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز رایگان دارند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که سال‌های زیادی از ارائه‌ اولین نسخه‌ بازی کلش آف کلنز می‌گذرد و این بازی میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان دارد. بسیاری از این کاربران در سطوح بالایی از این بازی قرار دارند. رقابت بین این افراد بسیار زیاد است. لازم به ذکر است برای اینکه بتوان به لول این گیمرها در بازی کلش اف کلنز رسید، باید بین 2 تا 5 سال زمان صرف کرد که زمان بسیار زیادی است.

بسیاری از افراد می‌خواهند که سریع‌تر از زمان ممکن به سطح بالایی در این بازی دست یابند. در این گونه مواقع افراد می‌توانند با دو روش خرید الماس و خرید اکانت کلش دیگر بازیکنان، مسیر رسیدن به سطح بالا در بازی را برای خود راحت کنند. خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز نسبت به خرید الماس در بازی از نظر اقتصادی به صرفه‌تر محسوب می‌شود. یکی دیگر از مزایای خرید اکانت کلش اف کلنز این است که افراد دیگر نیازی ندارند که وقت و انرژی خود را صرف تشخیص استراتژی‌های درست و راه‌های به‌صرفه برای خرج کردن الماس‌ کنند. در این بین بسیاری از بازیکنان بعد از گذشت ۱ الی۲ ماه، بازی را کنار می‌گذارند که فرصت مناسبی برای خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز به شمار می‌رود.

عوامل تعیین‌کننده قیمت اکانت کلش اف کلنز

اگر شما قصد فروش اکانت بازی کلش اف کلنز خود را دارید، باید بتوانید قیمت حدودی اکانت خود را تخمین بزنید. برای این کار نیاز است که عوامل تعیین‌کننده قیمت اکانت کلش اف کلنز را بشناسید. در ادامه این عوامل را به شما معرفی خواهیم کرد.

سطح تاون هال

یکی از عواملی که در فروش اکانت کلش اف کلنز بسیار مهم است، لول تاون هال است. لازم به ذکر است که سطح تاون هال را می‌توان به عنوان مکان هدیه خریداری کرد‌‌. برای وار و اتک در بازی نیاز به با تاون هال بالا نیاز است.

ساختمان‌ها و دیوارها

ساختمان‌ها و دیوارهای بازی، نقش مهمی در تعیین قیمت بازی کلش اف کلنز دارد. اگر می‌خواهید که قیمت بیشتری را برای فروش اکانت بازی کلش اف کلنز خود پیشنهاد دهید، توصیه می‌کنیم متناسب با سطح تاون هال خود، ساختمان و دیوارهای خود را ارتقا دهید.

12q2

سطح قهرمان‌ها

برای تخمین قیمت اکانت کلش اف کلنز، از سطح قهرمانان خود مانند: آرچر کویین، کینگ، واردن و رویال چمپیون یا رویال سلطنتی غافل نشوید. توجه داشته باشید که به طور مثال اگر شما تاون هال ۱۰ باشید، کینگ و کویین شما سطح ۳۵ باشد، بسیار خوب است؛ اما اگر سطح تاون هال شما 14 باشد و کینگ و کویین شما 35 باشد، ارزش بسیار کمتری نسبت به تاون خواهد داشت.

دهکده شب یا بیلدر هال

از تاثیر دهکده شب در بالا بردن قیمت برای فروش اکانت کلش اف کلنز غافل نشوید. این موضوع برای برخی از گیمرها بسیار مهم است. اگر سطح بیلدرهال اکانت کلش اف کلنز شما قوی و دهکده شما ضعیف است، باید متناسب با این دهکده قیمت نهایی را تخمین بزنید.

قابلیت تغییر نام

داشتن قابلیت تغییر نام رایگان اکانت می‌تواند باعث افزایش قیمت اکانت کلش اف کلنز شود. از دیگر عواملی که در تعیین قیمت اکانت بازی شما دخیل است عبارت‌اند از: وضعیت سوپرسل آیدی، تعداد جم، اسکین‌های قهرمان و زمین، مقدار کاپ و عضویت در کلن‌های خاص.

نحوه فروش اکانت کلش اف کلنز

اگر چرخی در اینترنت بزنید، متوجه می‌شوید که روش‌های مختلفی برای فروش اکانت کلش اف کلنز وجود دارد؛ اما نکته مهم این است که در بستر فضای مجازی، روش‌های کلاهبرداری بسیار راحت است. از این رو باید سایت مطمئنی برای فروش اکانت بازی وجود داشته باشد که افراد بتوانند به راحتی اعتماد کنند و اکانت بازی را جابه‌جا کنند. امروزه سایت‌های مختلفی به وجود آمده‌اند که تنها مختص خرید و فروش اکانت بازی کلش اف کلنز است. سایت کوک سنتر یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای خرید و فروش اکانت بازی کلش اف کلنز به شمار می‌رود. یکی ازدلایل آن هم این است که افراد می‌توانند با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشند و سوالات خود را در این رابطه از مشاوران بپرسند و در کمترین زمان پاسخ خود را دریافت کنند.

فروشگاه اینترنتی کوک سنتر دارای درگاه امن پرداخت و سه نماد کاملا معتبر است. روش‌های پرداخت در وب‌سایت کوک سنتر عبارت‌اند از: نکست پی، زرین پال و آقای پرداخت. برای مشاهده‌ این نماد‌ها می‌توانید به بخش «لیست نماد‌های کوک سنتر» در صفحه‌ اصلی سایت مراجعه کنید. در صورت وجود هر گونه ابهام و مشکلی کاربران می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت با همکاران ما تماس بگیرند و در کمترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنند.

12q3

جمع‌بندی

اگر شما نیز قصد فروش اکانت بازی کلش اف کلنز خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در مرحله اول سایتی مطمئن پیدا کنید؛ زیرا هر چقدر هم که شما برای خرید و فروش اکانت خود وسواس به خرج دهید، باز هم احتمال کلاهبرداری وجود دارد. در این مطلب سعی کردیم شما را با نحوه فروش اکانت کلش اف کلنز بیشتر آشنا کنیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید از شما متشکریم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر