تکلیف برکناری یحیی گل محمدی از پرسپولیس مشخص شد

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای، به شایعاتی که در آستانه برگزاری دیدار این تیم با استقلال مطرح شده واکنش نشان داد.
تکلیف برکناری یحیی گل محمدی از پرسپولیس مشخص شد
کد خبر : ۱۸۰۶۵

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای، به شایعاتی که در آستانه برگزاری دیدار این تیم با استقلال مطرح شده واکنش نشان داد و تاکید کرد که سرمربی این تیم یک فصل دیگر قرارداد دارد و مذاکره با مربیان خارجی شایعه است.
تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است، روز سوم اردیبهشت در دیداری حساس و تاثیرگذار به مصاف استقلال خواهد رفت.
در آستانه این دیدار خبری در مورد قرارداد یحیی گل محمدی و مذاکره باشگاه پرسپولیس با مربیان خارجی منتشر شده که واکنش باشگاه پرطرفدار تهران را به دنبال داشته است.
در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: «بعد از مشکلات و بحران‌هایی که متأسفانه برای رقیب سنتی پیش آمد انتظار آن را داشتیم که با موجی از حاشیه‌ها و شایعات متنوع علیه پرسپولیس روبه‌رو شویم.
این انتظار هم طولانی نشد و هر روز با موضوع و هجمه جدید مواجه می‌شویم که از سویی هواداران‌مان را بیمناک می‌سازد و از جانب دیگر تمرکز و آرامش تیم را هدف می‌گیرد. آخرین مورد از این دست جریان‌سازی‌ها، به تکرار شایعه جدایی سرمربی تیم و احتمال حضور مربیان خارجی مربوط می‌شود که از اساس آن را رد می‌کنیم.
بارها اعلام شده است یحیی گل‌محمدی حداقل برای یک فصل دیگر قرارداد دارد و هر دو طرف نسبت به این تعهد پایبند هستند. اگر قراردادی در کار نبود قطعاً برای مذاکره و تمدید اقدام می‌شد.
او به عنوان سرمربی، مورد حمایت مدیریت باشگاه است و تا این لحظه که از جانب وی و چه در باشگاه، هیچ صحبتی غیر از این مطرح نبوده است، چه رسد به اینکه صحبتی درباره مربی دیگری در میان باشد.
اطمینان داریم که این روند خبرسازی‌ها ادامه خواهد داشت و شاید تا دربی و با اوج گرفتن رقابت در جدول لیگ، افزون شود.
از این رو به هواداران اعلام می‌کنیم که بدون توجه به این مسائل و مشغول کردن ذهن و وقت‌شان به اخبار بی‌اساس، روی حمایت از تیم محبوب خود متمرکز باشند.»

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر