آموزش کاربردی عکاسی حرفه‌ای با گلکسی اس 23 اولترا در حالت زوم!

گلکسی اس 23 اولترا متنوع‌ترین تنظیمات دوربین را در میان گوشی‌های هوشمند رده بالای اندرویدی در اختیار دارد و تصاویر با کیفیتی را در فواصل کانونی مختلف ارائه می‌دهد.
آموزش کاربردی عکاسی حرفه‌ای با گلکسی اس 23 اولترا در حالت زوم!
کد خبر : ۱۸۴۷۰

این گوشی هوشمند دارای یک دوربین فوق عریض، یک دوربین با زاویه دید عریض و دو دوربین تله فوتو برای زوم با زوم اپتیکال (3x و 10x). با این حال، تصاویر معمولا در محدوده زوم 4x تا 9x تار به نظر می‌رسند زیرا دوربین هیچ لنز تله فوتوی اختصاصی در این محدوده ندارد. اما باید بدانید که، می‌توانید از یک ترفند پنهان برای گرفتن عکس واضح در حالت زوم با گوشی گلکسی اس 23 اولترا در آن محدوده بزرگ‌نمایی استفاده کنید.

​ سطح جزئیات در تصاویر دارای زوم با استفاده از گوشی گلکسی اس 23 اولترا با توجه به سناریوهای خاص کاملا متفاوت است. گاهی اوقات تصاویر کاملا واضح به نظر می‌رسند، در حالی که در موارد دیگر، تصاویر می‌توانند تار به نظر برسند. یکی دیگر از کاربران توییتر نیز گفته که راز گرفتن تصاویر واضح در هنگام زوم، زدن دکمه شاتر پس از بزرگنمایی و عدم استفاده از ویژگی ضربه زدن به صفحه برای فوکوس است.

بله عالیه
برای فوکوس به جای ضربه زدن روی صفحه، فقط باید روی دکمه شاتر ضربه بزنید.
فعال سازی الگوریتم با موفقیت انجام شد

 

پس از امتحان این ترفند، چندین کاربر متوجه شدند که دوربین گلکسی اس 23 اولترا تصاویری واضح‌تر و با جزئیات بالاتری در هنگام زوم بودن ثبت می‌کند. به نظر می‌رسد که سامسونگ خودش هم از این موضوع خبر ندارد، زیرا هیچ گزینه دستی در تنظیمات دوربین برای رسیدن به این هدف وجود ندارد، بنابراین دانستن این ترفند برای ثبت تصاویر با کیفیت بالاتر هنگام عکاسی از سوژه‌های دور مفید خواهد بود.

tPUDr3cfDcSr

این موضوع نشان می‌دهد که Galaxy S23 Ultra می‌تواند تصاویر عالی در محدوده زوم 0.5x تا 10x بگیرد. با این حال، اگر سامسونگ بتواند یک نکته سریع یا یک تنظیم دستی را در منوی تنظیمات دوربین اضافه کند، عالی خواهد شد و کاربران می‌توانند بیشترین بهره را از دوربین گلکسی اس 23 اولترا ببرند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر