بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

زبان انگلیسی را می توان پرمخاطب ترین زبان جهان دانست. همه روزه افرادی بسیاری در حال یادگیری و یا درحال شروع به یادگیری هستند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، یادگیری زبان های مختلف بسیار آسان تر شده است. کلاس های آنلاین و حضوری زبان، پادکست ها، تماشای فیلم و... از روش های یادگیری زبان انگلیسی است
بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی
کد خبر : ۱۸۵۵۶

یکی دیگر از روش هایی که میتوان برای یادگیری و پیشرفت دانش زبانی بهره برد، استفادهازاپلیکیشن های آموزش زبان است. در این مقاله قصد داریم بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم.

Duolingo

اپلیکیشنDuolingo از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی بحساب می آید و ۲۳ زبان مختلف را از طریق بازی و فعالیت های سرگرم کننده مختلف آموزش می دهد. استفاده از دولینگو رایگان است اما برای حذف شدن تبلیغات ، باید ماهیانه مبلغ ۶/۹۹ دلار پرداخت نمایید.

Busuu

Busuu که دارای برنامه های آموزشی مختلف انگلیسی در سطوح مقدماتی و پیشرفته و یکی از معدود اپلیکیشن های برنده جایزه در جهان است. Busuu برخلاف بسیاری از اپلیکیشن های دیگر ، از همان ابتدا شما را وادار به نوشتن می‌کند و این روش برای کمک به یادگیری و به خاطر سپردن کلمات بیشتر بسیار مفید است.

هزینه اشتراک ماهانه اپلیکیشن Busuu ۹/۹۹ دلار است که با پرداخت آن امکان دسترسی به تمامی امکانات این اپلیکیشن را خواهید داشت.

Memrise

Memrise وDuolingo هردو از پرکاربردترین اپلیکیشن های مورد استفاده برای یادگیری زبان است ولی Memriseبه مراتب بهتر است! طراحی این اپلیکیشن به گونه ای است که پاسخگوی طیف وسیعی از سطوح و نیازهای آموزشی خواننده می باشد. Memrise اپلیکیشنی سرگرم کننده و در عین حال کاربردی است.

هزینه اشتراک ماهانه اپلیکیشن Memrise ۹ دلار است.

Babbel

اپلیکیشن Babbel با تمرکز برتمام مهارت های یادگیری زبان جزو بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی است . این اپلیکیشن کلمات و عبارات مورد استفاده ی افراد بومی را در قالب موضوعات روزمره و جذاب پوشش می‌دهد. دروس در دوره انگلیسی Babbel ساده، آسان و همچنین دارای نکات فرهنگی است.

هزینه اشتراک ماهانه اپلیکیشن Babbel درحدود ۱۴ دلار است.

Mondly

Mondly یکی دیگراز گزینه های عالی برای کسانی است که شروع به آموختن زبان انگلیسی کرده اند. این اپلیکیشن زبان انگلیسی را با نوشتن، مکالمه و حفظ کردن کلمات آموزش می دهد. یکی از ویژگی های خوب اپلیکیشنMondly ، امکان آموزش دیدن دروس مختلف ، بدون رعایت ترتیب در آن ها و همچنین مشاهده مکرر قسمت دلخواه است.

هزینه اشتراک ماهانه اپلیکیشن Mondly ۹/۹ دلار است.

Pimsleur

میتوان Pimsleur را بهترین اپلیکیشن برای تقویت و آموختن مکالمات روزمره زبان انگلیسی دانست. تمامی دوره های Pimsleur صوتی است، بنابراین می توانید در حین پیاده روی یا انجام هر کاری به آموختن زبان بپردازید. فایل های صوتی اپلیکیشن Pimsleur توسط بومیان تهیه شده اند که به یادگیری و بهبود تلفظ زبان انگلیسی شما کمک می نماید .

هزینه اشتراک ماهانه اپلیکیشن Pimsleur در حدود ۱۵ دلار است.

Italki

یکی از بهترین راه ها برای تقویت و یادگیری زبان ارتباط گرفتن با افراد بومی است. Italki، یکی از شناخته‌شده‌ترین برنامه‌ها برای یادگیری زبان، به شما این امکان را می‌دهد تا با طیف گسترده‌ای از معلمان بومی با قیمتی مقرون به صرفه ارتباط برقرار کنید.به علاقه مندان یادگیری زبان انگلیسی توصیه می شود از Italkiاستفاده کنند.

Drops

اگر شماهم جزو آن دسته از افراد هستید که در به خاطرسپردن لغات دچار مشکل می شوید، این اپلیکیشن به علت بهره گیری از انیمیشن های کوتاه مخصوص هر کلمه به یادگیری طولانی مدت و مفهومی لغات به شما کمک خواهد کرد. استفاده روزانه 5 دقیقه از این اپلیکیشن رایگان است. اگر علاقه مند به استفاده ی بیشترازاین اپلیکیشن هستید میتوانید با خریداری اشتراک ماهانه به مبلغی در حدود دلار۱۰،به صورت جدی تر آموزش لغات را دنبال کنید.

Rosetta stone

این اپلیکیشن یکی از قدیمی‌ترین‌ها ویکی ازبهترین ها برای یادگیری زبان های مختلف است. دلیل مورد توجه بودن این اپلیکیشن توسط زبان آموزان، استفاده از روش های خلاقانه و نوآورانه درآموزش می باشد.

اشتراک ۳ ماهه این اپلیکیشن به مبلغ ۳۶ دلار می باشد که در ابتدا امکان استفاده ی آزمایشی ۳ روزه ی رایگان را به زبان آموز می دهد.

LingQ

LingQ برنامه ای است که به شما کمک می کند زبان انگلیسی را از طریق خواندن متون و گوش دادن به محتوای بومی فرابگیرید، البته به شرطی که سطح زبانی حداقل متوسطی داشته باشید. یکی از بهترین ویژگی های آن این است که می توانید فلش کارت های خود را ایجاد و به دفعات مرورکنید. اپلیکیشنLingQ رایگان است ولی برای دسترسی به منابع ، دروس و تمرینات بیشتر ، باید اشتراک آن را تهیه کنید.

هزینه اشتراک اپلیکیشنLingQ به صورت ماهانه حدود ۱۳ دلار است.

سخن آخر

استفاده از اپلیکیشن های آموزش زبان یکی از روش های نوین آموزش زبان است اما این روش خود به تنهایی نمی تواند شمارا به سطح زبانی لازم برساند. داشتن استاد و راهنمایی که موارد لازم را به شما آموزش دهد و دلسوزانه اشتباهات شمارا تصحیح کند، در مسیر یادگیری زبان ضروری است. کلاس آموزش زبان آنلاین و حضوری انگلیسی موسسه زبان دهخدا به گونه ای طراحی شده اند که زبان آموزان از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط موثر در شرایط مختلف را بدست آورند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر